اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بافت صخره‏ای؛

اجرای طرح‏های عمرانی در پردیس دشوار است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: به دلیل وجود بافتی صخره‏ای در بستر پردیس اجرای امور عمرانی در این شهر جدید دشوار است.

اجرای طرح‏های عمرانی در پردیس دشوار است
محمدرضا محمودی در حاشیه آیین بهره‏برداری از طرح‏های عمرانی خدماتی شهر جدید پردیس که با حضور فرماندار تهران، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به دلیل وجود بافتی صخره‏ای در بستر پردیس اجرای امور عمرانی در این شهر دشوار است از این رو همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس در اجرای امور عمرانی ستودنی است.
وی افزود: پردیس شهری زیبا و ساخته شده بر اساس اصول مهندسی شهرسازی است از این رو مشکلات کمتری در آن دیده می‏شود.
محمودی با اشاره به ویژگی‏های بالقوه شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: پردیس شهری با موقعیت جغرافیایی مناسب از طرفی به پایتخت و از سویی دیگر به مناطقی گردشگری نظیر تنگه ساواشی، چشمه اعلا و جاجرود نزدیک است.
معاون عمرانی استاندار تهران ضمن ابراز رضایت از طرح‏های عمرانی پردیس گفت: خوشبختانه امروز طرح‏های قابل توجهی در شهر جدید پردیس به بهره‏برداری رسید.
وی ادامه داد: پارک مشاهیر، چند بوستان تفریحی، ساختمان شهرداری، سالن کنفرانس، تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی، کتابخانه و پارکینگ عمومی بخشی از این طرح‏های بهره‏برداری شده است.
محمودی افزود: شهر جدید پردیس با افق جمعیتی 450 هزار نفر و جمعیت کنونی 60 هزار نفر شهری زنده و پویاست.
معاون عمرانی استاندار تهران بافت‏های فرسوده این استان را نیازمند مدیریت خواند و افزود: شهرها و مناطق روستایی استان تهران به غیر از شهرهای جدید دارای بافت‏های فرسوده‏ای است که نیازمند مدیریت هستند.
وی تصریح کرد: دولت در راستای ساماندهی بافت‏های فرسوده تسهیلات اعتباری مناسبی را پرداخت می‏کند که امیدوارم این امر به استحکام بنای واحدهای مسکونی بینجامد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول