اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در موفقیتی دیگر حاصل شد؛

عضویت دانشگاه آزاد گچساران در نمایشگاه نانو تکنولوژی

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از پذیرش این واحد دانشگاهی به‌عنوان 10 دانشگاه برتر آزاد و دولتی در نمایشگاه نانو تکنولوژی کشور خبر داد.

عضویت دانشگاه آزاد گچساران در نمایشگاه نانو تکنولوژی
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابراهیم بهرامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: در نمایشگاه نانوتکنولوژی کشور مقالات و پایان نامه‌های پژوهشی با موضوع نانو، نرم افزار‌های جدید تولید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با موضوع نانو و دست آوردهای نانو تکنولوژی واحد گچساران به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. 
وی عنوان داشت: در منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، واحد گچساران تنها واحد شرکت کننده در این نمایشگاه بوده و در سطح کشور جزء پنج واحد برتر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده در این نمایشگاه است.
بهرامی افزود: نهاد ریاست جمهوری میزبان این نمایشگاه است و انتخاب واحدهای دانشگاهی با دقت خاصی از سوی این نهاد صورت گرفته است.
رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران هدف از ترویج نانو فناوری را صرفه‌جویی، سلامتی و آرامش دانست و گفت: خلق و استفاده از ساختارها، ابزار و سیستم‌هایی که به خاطر اندازه کوچک آنها خواص و عملکرد جدیدی دارند از دیگر عوامل پرداختن به این تکنولوژی است. 
بهرامی خاطرنشان کرد: اولین جرقه فناوری نانو در سال 1959 توسط ریچارد فاینمن زده شد و در سال 1947 واژه
فناوری نانو برای اولین بار توسط استاد دانشگاه توکیو به ربات‌ها جاری شد.
وی افزود: وقتی اندازه ذرات یک میلیارد برابر کوچکتر می‌شود، در مقابل نانو قرار می‌گیرد و توانمندی تولید مواد، ابزار و سیستم‌های جدید با درست قرار گرفتن کنترل در سطوح ملکولی و اتمی و استفاده از خواص آن‌ها در آن سطوح ظاهر می‌شود.
بهرامی با اشاره به لزوم و اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های سراسری در زمینه نانوتکنولوژی ابراز داشت: نمایشگاه نانو فناوری از 13 تا 17 مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

* دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد
معاون آموزشی واحد گچساران نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه عظیم مدیریتی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی در هر شهر و دیار است، بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص این آمادگی برگزاری آزمون‌های مختلف را برای همکاری با دیگر نهادها با بهترین کیفیت دارد.
محسن موسایی خاطرنشان کرد: وضعیت مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا دیگر دانشگاه‌ها از تجربیات این دانشگاه استفاده کنند و سرمایه عظیم مدیریتی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی در هر شهر و دیار باشد.
وی بیان داشت: تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به نوعی در تمامی مقاطع در حال رقابت با یکدیگر بوده و دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تلاش و کوشش مضاعف پرسنل و استادان خود و ظرفیت‌سازی از فرصت‌ها به نحو مطلوبی استفاده می‌کند.
موسایی از پذیرش دانشجو بدون کنکور در واحد گچساران در مقطع کارشناسی و کاردانی خبر داد و ابراز داشت: در مقطع کارشناسی علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های شیمی کاربردی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم تربیتی و ادبیات فارسی در سال جاری ثبت نام کنند.
معاون آموزشی این واحد دانشگاهی تصریح کرد: داوطلبان رشته‌های کاردانی بدون کنکور نیز می‌توانند در رشته‌های کامپیوتر، الکتروتکنیک، مکانیک خودرو، صنایع فلز، کودکیاری، ساختمان، نقشه‌کشی، مدیریت صنعتی، تربیت بدنی، زبان انگلیسی، حسابداری و پالایش واحد گچساران ثبت‌نام کنند. 
موسایی افزود: تمامی معاونت‌های دانشگاه با همکاری با حوزه معاونت آموزشی، در کم‌ترین زمان ممکن و با تسهیلات ویژه پذیرای علاقه‌مندان علم و دانش هستند.
به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با دارابودن افزون بر 10 هزار دانشجو از بزرگ‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد کشور به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول