اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

ایران دومین کشور مصرف کننده لوازم آرایش است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه گفت: ایران دومین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیاست.

ایران دومین کشور مصرف کننده لوازم آرایش است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، معصومه فیروزآبادی عصر امروز در مراسم تجلـیل از دختران زیرپوشش بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با اشاره به اینکه رعایت حجاب در بین زنان و دختران ضرورت دارد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ برهنگی در دنیای امروز غرب عواقبی منفی را برای دیگر جوامع در بر دارد.
وی به ذکر صفات حضرت معصومه(س) پرداخت و تصریح کرد: انسانی که رو به روی خدا می‌ایستد و به دعا و نیایش می‌پردازد، دارای روح شادابی است.
استاد دانشگاه با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیشترین تولید کننده و معروف‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی در غرب است ولی بانوان آنجا از این وسایل کمتر استفاده می‌کنند، افزود: کشور ایران رتبه دوم در جهان را به منظور استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی داراست.
وی با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف جدا از هم نیست و می‌شود هر دو را در کنار هم داشت، خاطرنشان کرد: حجاب محصول عفاف است.
فیروزآبادی با اشاره به نقش زنان در زندگی، بیان داشت: در کانون خانواده، پدر و مادر پشتوانه خانواده هستند و در این بین نقش زن به عنوان تکیه‌گاه عاطفی برای همسر و فرزندان موثر است.
وی ادامه داد: حفظ حجاب از زمان خلقت حضرت آدم و حوا بوده و تاکنون هم یکی از مهم‌ترین موضوعات بشریت است.
این مسئول با تاکید بر آیات قرآنی در زمینه حجاب، ابراز داشت: قرآن برای اینکه زن را دارای احترام و ارزش می‌داند و نمی‌خواهد مورد آزار بیگانگان قرار گیرد، حجاب که حق‌الله است را به‌عهده زنان قرار داد.
وی اذعان داشت: بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه ما نتیجه کم توجهی است و حجاب رابطه مستقیمی با استحکام خانواده‌ها دارد و وظیفه شرعی ماست که نا آگاهان را از اثرات حجاب آگاه کنیم.   
در پایان این مراسم از 45 نفر از دختران زیرپوشش معلول و امور اجتماعی بهزیستی که در عرصه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی حائز رتبه شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول