اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

تلاش نیروهای مسلح زمینه‌‌ساز آرامش و امنیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: آرامش و امنیت کنونی جامعه در سایه تلاش نیروهای انتظامی و دیگر نیروهای مسلح به دست آمده است.

تلاش نیروهای مسلح زمینه‌‌ساز آرامش و امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نور پور بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده، مسئول عقیدتی و سیاسی و همچنین کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهرستان خرم‌دره عملکرد خوبی داشته است، اظهار داشت: آرامش و امنیت کنونی جامعه در سایه حضور معنادار و تلاش نیروهای انتظامی و دیگر نیروهای مسلح به دست آمده است.
وی افزود: امروز در این کشور پهناور به خود می‌بالیم و آزادانه می‌اندیشیم و همه در سایه تلاش نیروهای انتظامی است چرا که بدون امنیت هیچ‌گاه نمی‌توان به آسایش و آرامش رسید.
فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره در این جلسه با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا گفت: در نخستین روز هفته ناجا شاهد اجرای رژه خودرویی توسط راهور و یگان انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره خواهیم بود.
مظاهر ریاسوند افزود: شرکت همه کارکنان نیروی انتظامی در کوهپیمایی مشترک با سپاه پاسداران، دیدار فرماندهی نیروی انتظامی و روسای ادارات با امام جمعه خرم‌دره و شرکت در برنامه گلباران مزار شهدا برنامه‌های هفته ناجا در دومین روز این هفته را شامل می‌شود.
وی شرکت همه کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه را از برنامه‌های روز سوم برشمرد و گفت: نواختن زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان سعدی خرم‌دره، تشکیل کارگاه آموزشی با موضوع سوء مصرف مواد مخدر و حضور فرمانده پایگاه قلعه‌حسینیه در مسجد جامع نصیرآباد از برنامه‌های هفته ناجا در چهارمین روز از این هفته است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره به نشست با اصناف، معتمدین و اعضای شوراهای در پنجمین روز هفته ناجا اشاره و خاطرنشان کرد: حضور رئیس کلانتری 11 در مدرسه استاد شهریار و برگزاری ملاقات چهره به چهره فرماندهی انتظامی شهرستان با مردم و کارکنان ناجا از دیگر برنامه‌های پنجمین روز هفته ناجا محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در ششمین روز هفته ناجا نیز شاهد اجرای صبحگاه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و حضور فرمانده پاسگاه قلعه‌حسینیه در مدرسه شبانه‌روزی روستای سو کهریز خواهیم بود و در هفتمین روز این هفته نیز دانش‌آموزان مدرسه دخترانه حجاب از کلانتری 11 بازدید می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول