اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کردستان اعلام کرد:

تضمین امنیت سرمایه سرمایه‌گذاران در کردستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به وجود امنیت پایدار مردمی در این استان، گفت: نیروی انتظامی امنیت سرمایه‌گذاران در کردستان را تضمین می‌کند.

تضمین امنیت سرمایه سرمایه‌گذاران در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محسن حسن‌خانی ظهر امروز در همایش پلیس، اصناف و امنیت در سالن بازرگانی سنندج، اظهار داشت: مشارکت مردم در طرح‌های نیروی انتظامی بستر را برای ایجاد امنیت پایدار فراهم کرده و وز وزهای عوامل استکبار جهانی کوچکترین خدشه‌ای به این امنیت وارد نمی‌کند.
وی به سرمایه‌گذاران در استان کردستان اطمینان داد که هیچ‌گونه مشکلی برای سرمایه آنها در استان از بعد امنیتی پیش نمی‌آید.
فرمانده انتظامی کردستان تمامی مطالبات مردم از دستگاه‌ها و نیروی انتظامی را به حق دانست و گفت: اگر چه توان نیروی انتظامی در زمینه خدمت به مردم به کار گرفته شده است اما باز سعی بر افزایش خدمت‌رسانی و پاسخ به مطالبات مردمی داریم.
حسن‌خانی خاطرنشان کرد: هر کس که بخواهد امنیت استان را زیرسوال ببرد به یقین آن فرد در خدمت استکبار جهانی و از عوامل دشمنان نظام اسلامی و مردم کردستان است.
وی یادآور شد: ایران به مثابه یک جزیره امن در منطقه است و استان کردستان نیز در این جزیره از امنیت بیشتری نسبت به سایر استان‌های کشور برخوردار است. 
فرمانده انتظامی کردستان در ادامه با بیان اینکه 64 هزار از شهیدان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جزو اصناف و بازارین بوده‌اند، افزود: بیش از دو هزار نفر از این شهدا عضو مجامع صنفی هستند.
حسن‌خانی بر مشارکت و همکاری هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: رویکرد پلیس بعد از پیروزی انقلاب جامعه محوری بوده به همین دلیل در برقراری امنیت بسیار موفق عمل کرده است.
وی با اشاره به استفاده از اساتید، نخبگان و پلیس‌های دانش‌مدار در برنامه‌ها و کارهای مختلف، اظهارداشت: به منظور برخورد هرچه بهتر نیروهای انتظامی با مردم برای آنان دوره‌‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی کردستان مشارکت و همکاری بسیار خوب مردم این استان با نیروی انتظامی را وصف‌ناشدنی خواند و یادآور شد: این همکاری و تعامل ناشی از تقوی و فرهنگ بسیار بالای مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایت‌مدار این استان است.
حسن‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کردستان شاهد کمترین مشکلات و جرائم هستیم.
در پایان این مراسم از بازاریان و اصناف نمونه استان قدردانی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول