اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

کاهش 13 درصدی جرایم در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کاهش 13 درصد جرایم و افزایش کشف جرایم نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.

کاهش 13 درصدی جرایم در آذربایجان‌شرقی
اسماعیل اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میانه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اظهار خرسندی از افتتاح کلنیک درمانی نیروی انتظامی کوثر در نخستین روز هفته ناجا، ارائه خدمت مطلوب و موثر نیروها را در گرو سلامت جسم و روح آنان دانست.
وی با اشاره به اینکه این کلینیک پنجمین کلینیک درمانی راه‌اندازی شده در سطح استان است و از راه‌اندازی و تجهیز کلینیک‌های دیگر در سطح استان خبر داد.
اسماعیل‌زاده ضمن اشاره به ابلاغ طرح امام رضا( ع ) از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، هدف این طرح را تجهیز بهداری‌ها و تشکیل کلینیک‌ها خواند.
وی در مورد هفته ناجا گفت: این هفته معرفی زحمات یک ساله این نیرو برای قضاوت در مورد عملکرد نیروی انتظامی است.
اسماعیل‌زاده، رویکردهای درون سازمانی و برنامه‌های این هفته را افتتاح کلینیک، تجلیل از خانواده معظم شهدا، تجلیل از بازنشستگان و پرسنل نیروی انتظامی عنوان کرد و رویکرد برون سازمانی آن را خدمت به مردم دانست.
وی، اهداف این برنامه‌ها را افزایش مشارکت مردمی و در نهایت تامین امنیت مردم عنوان کرد.
اسماعیل‌زاده از دو سامانه مشارکتی فوریت‌های پلیس 110 و سامانه نظارت بر عملکرد نیروی انتظامی نام برده و تعامل بیشتر مردم با این سامانه‌ها را خواستار شد.
وی از وضعیت خوب امنیتی در سطح استان اظهار رضایت کرد و کاهش 13 در صدی جرائم نسبت به سال گذشته و از آمار بالای کشف جرایم نسبت به سال قبل در استان خبر داد. 
 
*صبر و حوصله در رانندگی برای کاهش تصادفات
اسماعیل‌زاده به مسائل راهنمایی و رانندگی و تصادفات درون و برون شهری اشاره کرد و این مسئله را بزرگ‌ترین مشکل استان عنوان کرد.
وی در ادامه مردم را به قانون‌مداری، صبر و حوصله در رانندگی برای کاهش این مشکل مهم و کاهش تلفات دعوت کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول