اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال/

سومین تساوی پی‌در‌پی شهرداری تبریز در بازیهای خانگی

خبرگزاری فارس: تیم شهرداری تبریز در بازی خانگی خود مقابل شاهین بوشهر به مساوی رضایت داد تا سومین تساوی پی‌در‌پی خود در مصاف با تیم جنوبی کشور رسیده باشد.

سومین تساوی پی‌در‌پی شهرداری تبریز در بازیهای خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم شهرداری تبریز میزبان شاهین بوشهر بود که بازی دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
در دقیقه 32 عباس‌پور خسروانی مهاجم شاهین بوشهر از عمق دفاع تیم شهرداری موفق به باز کردن دروازه میزبان شد.
یک دقیقه به پایان نیمه نخست سعید دقیقی در محوطه جریمه دو بازیکن تیم شاهین بوشهر را جا گذاشته و از زاویه بسته دروازه تیم شاهین را باز کرد.تلاش دو تیم در نیمه دوم ثمری نداشته تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسد.قضاوت این بازی بر عهده محسن ترکی بود که  محمدرضا منصور و حمید نظری وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند. ترکی در این بازی ایوان پترویچ و امجد شکوه مقام از  شاهین‌بوشهر و محمد ایران پوریان از تیم شهرداری تبریز را با کارت زرد جریمه کرد.
بازی دو تیم شهرداری تبریز با شاهین بوشهر در ورزشگاه یادگار امام (ره)  با حضور تنها یک هزار تماشاگر برگزار شد.
شهرداری تبریز در پنجمین بازی خانگی نیز نتوانست به پیروزی دست یابد تا در مجموع سه امتیاز حاصل تلاش شاگردان یسیج در بازی‌های خانگی باشد.
نکته جالب توجه اینکه دو مربی فصل قبل تیم شهرداری تبریز اکبر میثاقیان و حمید درخشان بعد از جدایی از این تیم، به شاهین بوشهر پیوستند. شاید یسیج نیز بعد از جدایی از شهرداری تبریز، سرمربی تیم شاهین بوشهر شود.بازی دو تیم در فصل گذشته با تساوی به اتمام رسید. تساوی بدون گل در بوشهر و تساوی دو بر دو در تبریز ماحصل تلاش شهرداری تبریز با شاهین بوشهر در رقابت‌های سال گذشته بود.در حال حاضر تیم شاهین بوشهر با 10 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و تیم شهرداری نیز با 8 امتیاز‌ همان جایگاه چهاردهمی خود را حفظ کرد.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول