اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند:

جشن‌های زیرسایه خورشید سرلوحه کار مدیران باشد

خبرگزاری فارس: شهردار بیرجند گفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید باید به عنوان یک کار فرهنگی اجتناب‌ناپذیر در سرلوحه کاری مدیران قرار گیرد.

جشن‌های زیرسایه خورشید سرلوحه کار مدیران باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد وحدتی‌فر صبح امروز در جمع خادمان حرم رضوی در شهرستان بیرجند اظهار کرد: هر اقدام کوچک فرهنگی برای افزایش بصیرت افراد جامعه، یک ضرورت تلقی می‌شود بنابراین مدیران و مسئولان باید توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند.
وی ادامه داد: خراسان جنوبی با نام امام هشتم(ع) عجین است و در معرفی این امام همام به جامعه و دنیای بشری امروز تاثیرات بسزایی داشته است.
شهردار بیرجند تصریح کرد: جشن زیر سایه خورشید برای این استان اتفاق میمون و مبارکی است و می‌تواند برای شیعیان ائمه اطهار(ع) ثمرات بسیاری داشته باشد.
وحدتی‌فر این جشن را حرکتی خودجوش از سوی جوانان عنوان کرد و گفت: جوانان خراسان جنوبی با روحیه بالای معنوی خود با وجود محدودیت‌‌ها و معذوریت‌ها از این جشن استقبال بی‌نظیری داشته‌اند و امید است امسال نیز به همین صورت باشد.
وی ادامه داد: ایرانیان شیفته ائمه اطهار به ویژه حضرت رضا(ع) هستند، از این رو مشارکت بالایی در گرامیداشت معصومین دارند.
شهردار بیرجند با بیان اینکه جشن‌های زیر سایه خورشید اقدام خوبی در معرفی معارف دینی است، عنوان کرد: در این گونه جشن‌ها که با هدف بزرگداشت ائمه برگزار می‌شود باید فرهنگ شیعه و رسالت‌های انتظار بازبینی و بازاندیشی شود.
وحدتی‌فر تصریح کرد: هر اقدام فرهنگی در زمینه معرفت ائمه (ع) افتخاری است که می‌تواند در راستای تبلیغ سیره عملی این بزرگواران موثر باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول