اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند:

باشگاه گیتی‌پسند بی‌حساب خرج ‌نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: چون باشگاه گیتی پسند خصوصی است پول بی‌حساب خرج نمی‌شود و برای ریال به ریال باید حساب پس دهیم.

باشگاه گیتی‌پسند بی‌حساب خرج ‌نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی طاهری صبح امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: این باشگاه زیر نظر مالک خصوصی اداره می‌شود و به همین دلیل ما باید هم در نتیجه و هم در هزینه‌ها حساب پس دهیم و حتی حساب ریال را هم مالک دارد.
وی با بیان اینکه گیتی پسند در قراردادها وسواس خاصی به خرج می‌دهد، افزود: برخی از باشگاه‌ها می‌گویند ما در والیبال ارقام نجومی خرج کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم که  صحت ندارد و البته چون قصد داریم قهرمان شویم، طبیعی است که بازیکنان تاپ را جذب کنیم.
طاهری با اشاره به اینکه باشگاه گیتی پسند بنا بر درخواست رئیس هیئت والیبال استان اصفهان حاضر شد یک تیم والیبال تشکیل دهد، تصریح کرد: مدت‌ها بود که والیبال اصفهان در یک خواب فرو رفته بود که شایسته ورزش این شهر نبود و ما به دلیل اینکه مردم اصفهان تشنه والیبال بودند و برای حمایت از این رشته در اصفهان پا به عرصه گذاشتیم.
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند افزود: به همین دلیل در رشته والیبال با جذب بازیکنان سطح بالا یک تیم قدرتمند بسته‌ایم و این‌گونه نیست که ریخت و پاش کرده باشیم و باشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دیگر به دلیل اینکه امسال بودجه‌‌‌‌‌هایشان کاهش پیدا کرده است فرافکنی می‌‌‌‌کنند و به قصد پوشش دادن نقاط ضعف خود می‌گویند که گیتی پسند ارقام نجومی هزینه ‌می‌کند.
وی در مورد جدایی سعید معروف از تیم والیبال گیتی پسند گفت: مبلغ قرارداد دو ساله سعید معروف 350 میلیون تومان بود که در صورت قهرمانی مبلغی نیز به عنوان پاداش به آن اضافه می‌‌شد، اما در مذاکرات نهایی معروف خواستار این شد که مبلغ قراردادش 50 درصد افزایش پیدا کند که ما تنها با 20درصد افزایش موافق بودیم و در نتیجه به توافق نرسیدیم.
طاهری در ارتباط وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند گفت: امسال نقاط ضعفی داشتیم و به همین دلیل وحید شمسایی و محمد کشاورز را جذب کردیم تا نقاط ضعف برطرف شود و هم اکنون نیز تیم 6 برد متوالی کسب کرده‌اند که راضی کننده است و امیدوارم امسال قهرمان شویم.
 انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول