اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان:

تیم‌ها بهترین بازی را برابر گیتی پسند به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تمام تیم‌های لیگ برابر گیتی پسند بهترین بازی خود را ارائه می‌کنند و این کار را بری ما سخت می‌کند.

تیم‌ها بهترین بازی را برابر گیتی پسند به نمایش می‌گذارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا افضل صبح امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: شناخت خوبی از تیم راه ساری داریم و این تیم با وجودی که در این فصل نتیجه خوبی نگرفته اما برابر ما بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند، بازیکنان این تیم با رویای حضور در گیتی پسند سعی می‌کنند، بهترین بازی خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: در یک بازی فوتسال باید خوب دفاع و حمله کرد و اگر در یکی از این موقعیت‌ها تیم خوب کار نکند به طور یقین با مشکل روبرو می‌شویم و به همین دلیل سعی می‌کنیم تا در تمرینات بر روی همه جوانب کار کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه در دیدار برابر راه ساری باید زود گل بزنیم، افزود: اگر بتوانیم گل‌های اول و دوم را زود وارد دروازه حریف بکنیم و حریف را دست کم نگیریم به راحتی پیروزی پرگلی نصیب تیممان می‌شود.
وی ادامه داد: در این صورت انصاف بر این است که گیتی پسند چند هفته مانده به پایان فصل قهرمان لیگ شود.
افضل درباره عملکرد خوب وحید شمسایی نیز گفت: عملکرد بازیکن در زمین مهم است و نه سن و سال و به همین دلیل از دروازه‌بان گرفته تا بازیکن راس همه باید در تیم من جنگنده ظاهر شوند و با تعصب به میدان بروند.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمام بازیکنان تیم در این فصل عملکرد خوبی داشته‌اند و با این روحیه می‌توانیم یک فصل درخشان را پشت سر بگذاریم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول