اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارشد اچ اس ای پارس جنوبی خبر داد:

راه‌اندازی 11 کارگاه آموزش اچ اس ای در منطقه ویژه پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر ارشد "اچ اس ای" پارس جنوبی از راه‌اندازی 11 کارگاه آموزش "اچ اس ای "‌ در منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی 11 کارگاه آموزش اچ اس ای در منطقه ویژه پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن آخوندی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ایمنی در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس اظهار داشت: در چند سال گذشته در زمینه رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی پیشرفت خوب و قابل توجهی داشته‌ایم و به نتایج ارزشمندی نیز رسیده‌ایم.
مدیر ارشد سلامت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: با هدف گسترش آموزش‌های کیفی HSE (ایمنی، بهداشت، محیط زیست) به کارکنان و پیمانکاران مستقر در منطقه ویژه پارس، مرکز آموزش HSE با 11 کارگاه تخصصی در این منطقه عملیاتی احداث و راه‌اندازی می‌شود. 
آخوندی اضافه کرد: اهداف بلند صنعت نفت را باید با پیاده‌سازی فرهنگ HSE به منظور کاهش اثرات نامطلوب صنعت بر محیط زیست، تامین ایمنی همه جانبه تمامی افراد، حفاظت از محیط زیست و ارتقاء سلامت افراد، محقق کرد.
وی مقوله آموزش فراگیر در زمینه HSE را مهم خواند و تصریح کرد: مرکز آموزش HSE منطقه ویژه پارس با مصوبه وزیر نفت، و 24 سمت سازمانی، در زمینی به وسعت 4 هکتار با 11 کارگاه آموزشی، احداث می‌شود.
آخوندی گفت: برای ساخت و تجهیز این مرکز مهم، 150 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است؛ این مرکز آموزشی تمامی صنایع مستقر در منطقه را پوشش داده و به عنوان یکی از قطب‌های آموزش وزارت نفت عمل خواهد کرد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط HSE سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: در شش ماه نخست سال جاری با افزایش آموزش‌های موثر تعداد حوادث منجر به فوت به صفر رسیده است؛ ضمن اینکه عملیات توسعه فازها و بهره‌برداری از میدان گازی پارس جنوبی بر اساس فرآیند صحیح کار و حضور و نظارت بیشتر نیروهای HSE در تاسیسات انجام شده است.
مدیر ارشد سلامت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس ادامه داد: در مدت یاد شده با التزام و توجه مدیران و روسا به کار بدون حادثه، ساختار سازمانی HSE  مورد توجه و بازنگری دقیق قرار گرفته و بکارگیری نیروهای ماهر و باتجربه در دستور کار است.
آخوندی اخذ و تمدید گواهینامه HSE-ME توسط شرکت BV را از دیگر دستاوردهای HSE ارشد منطقه ویژه پارس خواند و افزود: طرح جامع HSE و سلامت که صنایع نفت، گاز و  پتروشیمی منطقه ویژه را پوشش می‌دهد تدوین شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول