اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

راه‌اندازی دانشکده بهداشت در اوز

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی دانشکده بهداشت در شهر اوز خبر داد و گفت: با توجه به همکاری هیئت پیگیری و دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زودی دانشکده بهداشت اوز راه‌اندازی و آغاز به کار می‌کند.

راه‌اندازی دانشکده بهداشت در اوز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر حسنی طی نامه‌ای به وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در راه‌اندازی و تشکیل چارت تشکیلاتی دانشکده بهداشت اوز شد.
وی افزود: با توجه به نیاز منطقه به رشته‌های مختلف پزشکی و ارتقای وضعیت سلامت، ایجاد و راه‌اندازی این دانشکده در اوز ضروری است.
حسنی تصریح کرد: برای راه‌اندازی رشته‌های بهداشت عمومی و تغذیه در دانشکده بهداشت اوز و پذیرش دانشجو در دفترچه آزمون، معرفی رئیس دانشکده، تخصیص ردیف بودجه و تشکیل چارت تشکیلاتی تلاش می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دانشکده‌های علوم پزشکی گراش و لار و دانشکده بهداشت اوز می‌توانند خدمات گسترده‌ای به مردم جنوب استان فارس ارائه کنند و در این راستا تلاش می‌کنیم دانشکده‌ای در دیگر رشته‌های پزشکی در شهرستان خنج راه‌اندازی شود.
نماینده مردم اوز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر محرومیت منطقه جنوب استان فارس افزود: شهر اوز بزرگترین شهر جنوب استان فارس است که باید کارهای بزرگی به همت مسئولان در این شهر انجام شود.
وی با اشاره به مشارکت خیرین شهر اوز اظهار داشت: کمیته پیگیری راه‌اندازی دانشکده بهداشت اوز برای ساخت ساختمان اداری، آموزشی، رفاهی و تامین تجهیزات آزمایشگاهی و اداری اعلام آمادگی کرده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول