اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی صورت گرفت؛

جمع‌آوری 298 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع‌آوری 298 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

جمع‌آوری 298 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها
محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این میزان کمک‌ توسط پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع‌آوری شده است.
وی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌‌های امسال 385 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد در نقاط مختلف استان مستقر شده بود.
‌مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به استقرار 500 پایگاه توسط آموزش ‌و پرورش گفت: میزان کمک‌های مردمی به پایگاه‌های آموزش و پرورش تاکنون از سوی آموزش و پرورش اعلام نشده است.
ولیئی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط آموزش و پرورش در مدارس و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد در نقاط محروم و روستایی هزینه خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر 8 هزار دانش‌آموز و 2‌ هزار و 400 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان مرکزی بیان داشت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 380 میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.
ولیئی گفت: خوشبختانه مردم نوعدوست ایران اسلامی همواره در کمک به نیازمندان و محرومان گوی سبقت را از یکدیگر ربوده و به پیروی از مولا و مقتدای خود در این امر خیر مشارکت دارند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول