اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ترکیدگی لوله آب به وقوع پیوست؛

زمین‌گیر شدن قطار شهری مشهد

خبرگزاری فارس: سخنگوی قطار شهری مشهد گفت: ترکیدگی لوله آب در بزرگراه غدیر و سرازیر شدن آب به محل دپوی واگن‌های قطار شهری سبب شد که امروز 50 درصد ناوگان در محل دپوی قطار زمین‌گیر شود.

زمین‌گیر شدن قطار شهری مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد حمیدزاده صبح امروز در حاشیه نشست خبری در مشهد اظهار داشت: ساعت پنج و نیم صبح امروز لوله 800 آب در بزرگراه غدیر مشهد ترکید و آب سرازیر شده در محل دپوی واگن‌ها جمع شد که این امر سبب شد تعدادی از واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد در محل دپوی واگن‌ها با توجه به حجم آب موجود در محدوده زمین‌گیر شود.
سخنگوی قطار شهری مشهد افزود: در این راستا و از اوایل آب‌گرفتگی نیروهای آتش‌نشانی به منظور تخلیه آب در محل حاضر شد که در این راستا عملیات انتقال آب و تخلیه آن از ایستگاه‌ها در حال انجام است.
سخنگوی قطار شهری مشهد اظهار داشت: با توجه به حجم آب در محل خط‌القعر امکان سرویس‌دهی واگن‌هایی که در محل دپوی قطار شهری قرار داشتند وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرفاصله رسیدن قطار به ایستگاه با توجه به تعداد واگن‌های موجود در حدود 20دقیقه شده است، گفت: امیدواریم با تخلیه آب از محل ایستگاه‌ها مشکل سرویس‌دهی قطار شهری مشهد نیز برطرف شود.
سخنگوی قطار شهری مشهد در ارتباط با حجم آب موجود در محل ایستگاه قطار شهری اظهار داشت: در محل خط القعر، قطار شهری مشهد است که در فاصله میان ایستگاه و محل دپوی واگن‌های خط یک قطار شهری و در زیر پل رادمرد قراردارد در حدود یک متر آب جمع شده است.
حمیدزاده تاکید کرد: ترکیدن لوله آب با توجه به اینکه در منطقه عملیات حفاری در حال اجرا نیست مورد بررسی قرار می‌گیرد.
سخنگوی قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: امیدواریم با عملیات آتش‌نشانی تا ظهر امروز مشکل سرویس‌دهی و آب‌گرفتگی محل دپوی واگن‌های قطار شهری مشهد و ایستگاه ابتدای خط یک قطار شهری مشهد برطرف شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول