اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نور خبر داد:

توزیع 6.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان نوری

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نور از توزیع 6.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.

توزیع 6.5 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان نوری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسین خاکپور مقدم ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت سوخت کشاورزی شهرستان نور اظهار داشت: این میزان سوخت توزیع شده در بین کشاورزان، دامداران، مرغداری‌ها، چاه کشاورزی و دارندگان ادوات کشاورزی توزیع و تحویل شد.
وی با اشاره به فعال بودن 17 واحد مرغداری مادر در این شهرستان با تولید 600 هزار قطعه مرغ مادر، سوخت مورد نیاز برای تولید هر قطعه را دو لیتر اعلام کرد و گفت: در مجموع یک میلیون و 200 هزار لیتر سوخت مورد نیاز این 17 واحد است.
مدیر جهاد کشاورزی نور همچنین از فعالیت 93 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان نور خبر داد و تصریح کرد: این واحدها در مجموع یک میلیون و 553 هزار قطعه تولید دارند و برای تولید هر قطعه 1.1 لیتر سوخت مورد نیاز است که در نتیجه در مجموع یک میلیون و 553 هزار لیتر سوخت نیاز این واحدها است.
خاکپور مقدم از توزیع سبد حمایتی بین مرغداران، دامداران، گلخانه‌داران و تراکتورداران خبر داد و گفت: مبلغ 864 میلیون ریال اعتبار بین 40 مرغدار شهرستان توزیع شد.
وی در پایان اذعان داشت: مبلغ 257 میلیون ریال بین 27 دامدار، مبلغ 150 میلیون ریال بین چهار گلخانه‌دار و مبلغ 200 میلیون ریال بین 40 تراکتوردار توزیع و تحویل شد.
انتهای پیام،/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول