اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی نمایندگی استاندارد در 4 شهر استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی دفاتر نمایندگی اداره کل استاندارد در شهرستان‌های دیلم، خارگ، تنگستان و دیر راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نمایندگی استاندارد در 4 شهر استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم صبح امروز در بازدید نماینده بوشهر  در مجلس از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی بوشهر اظهار داشت: در اتفاقی نادر اقدام به ایجاد معاونت در شهرستان گناوه کردیم.
وی تصریح کرد: بومی گرایی و تاکید مداوم در بکارگیری نیروهای بومی در اداره کل استاندارد از دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های ما بوده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: در بخش خصوصی و بنا به تاکید صورت گرفته بیش از 230 نفر از نیروهای متخصص که قریب به اتفاق آنها از افراد بومی استان هستند به‌کار گرفته شده‌اند.
محتشم در ارتباط با طرح تجا نیز گفت: از این پس طرحی با نام طرح تجا (توسعه جامع استاندارد) در استان به اجرا می‌شود  و تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را تحت پوشش قرار خواهد داد.
وی با بیان این که طرح تجا در سال 89 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، اظهار داشت: این طرح جهت رفاه مردم و حمایت از حقوق مصرف کنندگان به اجرا درمی‌آید.
مدیر کل استاندارد تحقیقات صنعتی استان بوشهر در ارتباط با واگذاری کارها به بخش خصوصی ابراز داشت: تاکنون 50 آزمایشگاه استاندارد استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار شده که وظیفه بازرسی و نمونه‌برداری استانداردها را بر عهده دارند.
محتشم در ارتباط با آشنایی شهروندان استان بوشهر با موضوع استاندارد نیز گفت: از سال 85 تاکنون 80 درصد مردم استان با موضوع استاندارد آشنا شده‌اند.
وی یکی از مباحث مهم در امر استاندارد را ایمنی دانست و اظهار داشت: هر کالای تولیدی بر اساس قانون باید در سایه استاندارد اجباری وارد بازار شود و این اداره کل وظیفه استاندارد کالاها را بر عهده دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول