اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان خبر داد:

فروش 80 میلیارد ریالی نمایشگاه پاییزه در همدان

خبرگزاری فارس: با اشاره به عرضه اجناس ایرانی با کیفیت بالا و تخفیف بین 5 تا 20 درصد در نمایشگاه پاییزه همدان گفت: ارزش فروش نمایشگاه پائیزه 80 میلیارد ریال بود.

فروش 80 میلیارد ریالی نمایشگاه پاییزه در همدان
علیرضا شمس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پاییزه در همدان، با بیان اینکه در این نمایشگاه 250 غرفه خدمت رسانی می‌کرد، اظهار کرد: سعی ما بر این بود که افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند علاوه بر ‌قانونمند بودن، پروانه کسب معتبر هم داشته باشند که در این خصوص نیز تولیدکنندگان داخلی استان در اولویت قرار داشتند.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه، اجناس ایرانی با کیفیت بالا، با تخفیف بین پنج تا 20 درصد زیر قیمت بازار، به شهروندان عرضه شد، گفت: دو غرفه حجاب و عفاف نیز در این نمایشگاه، با محوریت اتحادیه خیاطان خواهران برپا شد که در آن اجناس، متناسب با پوشش اسلامی ایرانی ارائه شد.
رئیس مجمع امور صنفی همدان تصریح کرد: هدف اصلی از برپایی نمایشگاه پاییزه رضایتمندی مردم است تا به این واسطه راحت‌تر بتوانند مایحتاج خود را خریداری کنند که حتی در این راستا ممکن است ما هزینه‌هایی را نیز متحمل شویم.
وی با اشاره به عرضه مواد غذایی، خوراک، پوشاک، مواد پروتئینی، مواد بهداشتی و لوازم التحریر در نمایشگاه پاییزه همدان، عنوان کرد: حدود 8 هزار کالا به صورت تک تک کارشناسی و پلمب شده در این نمایشگاه عرضه شد.
شمس خاطرنشان کرد: انتظار ما این بود که نمایشگاه پاییزه فروش بهتری داشته باشد اما با توجه به اینکه دو نمایشگاه بهاره و طرح ضیافت قبل از نمایشگاه پاییزه در همدان برپا شد، این نتیجه کمتر از پیش‌بینی بود.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه هیچگونه تخلفی مشاهده نشد، گفت: همه اصناف حاضر در نمایشگاه، به طور کامل رعایت قوانین و مقررات قانون نظام صنفی را داشتند البته دو مورد تخلف جزئی داشتیم که با تذکرات شفاهی برطرف شد.
رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه دو غرفه حجاب و عفاف که پوشش اسلامی در آن عرضه می‌شد، به صورت رایگان به متصدیان داده شد، عنوان کرد: ارزش فروش نمایشگاه پائیزه 80 میلیارد ریال بود.
وی با بیان اینکه بیشترین فروش نمایشگاه پاییزه لوازم‌التحریر، و مواد خوراکی آشامیدنی بوده است، خاطرنشان کرد: فروش این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته مقداری کمرنگ‌تر شده بود و به طور متوسط هر غرفه بین 400 تا 500 هزار تومان فروش داشت.
شمس در ادامه با اشاره به سفر هیئت دولت به همدان ضمن اعلام آمادگی مجامع امور صنفی همدان در امر استقبال، عنوان کرد: این سفر از چند لحاظ حائز اهمیت است چرا که علاوه بر اینکه از طریق رسانه‌های جهانی رصد می‌شود، اخبار و اطلاعات سفر رئیس جمهور به نیویورک نیز از طریق همدان به گوش ملت و جهان خواهد رسید که این امتیاز بزرگی برای همدان است.
وی بر اهمیت تمرکز همه اتحادیه‌های امور صنفی شهرستان همدان در یک ساختمان، اشاره و اظهار کرد: مصوبه آن در اجلاس اصناف تأیید شده و نیازمند همکاری مسئولان مربوط به خصوص استاندار است.
رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه در حال حاضر در حال مکان‌یابی برای متمرکز شدن اصناف همدان هستیم، گفت: یک زمین 58 هزار متری کنار سازمان بازرگانی وجود دارد که امیدواریم در سفر هیئت دولت بتوانیم مصوبه آن را بگیریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متمرکز شدن 55 اتحادیه اصناف همدان در یک ساختمان واحد، علاوه بر تحقق امر تکریم ارباب رجوع، اصلاح الگوی مصرف را نیز در پی داشته و تحول بزرگی در اصناف همدان خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول