اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خمینی شهر در مجلس:

تشکیل کشور جدید فلسطین یک خیانت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: طرح تشکیل کشور جدید فلسطین چیزی غیر از خیانت به آرمان فلسطین نیست.

تشکیل کشور جدید فلسطین یک خیانت است
سید جواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با طرح تشکیل کشور مستقل فلسطین که از سوی رهبر جنبش خودگردان فلسطین ارائه شده، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و همچنین دکتر احمدی‌نژاد در اختتامیه اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین موضع نظام ایران را بیان کردند و استدلال‌های منطقی و حقوقی خود را در ارتباط با اینکه چرا طرح محمود عباس مورد قبول ما نیست، بیان کردند.
وی تصریح کرد: این جای تأسف دارد که یک بهایی‌زاده به نام محمود عباس طرح اسرائیلی‌ها را ارائه داده و برای اینکه جنبش‌های بیداری اسلامی را که ضد صهیونیستی هستند مهار کرده و به‌ گونه‌ای از این مخمصه نجات پیدا کنند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل کشور جدید فلسطین به این معنا است که ارتش نداشته باشد، مراودات بر اساس خواسته‌های اسرائیل، قانون اساسی لاییک بوده و اینکه آوارگان حق بازگشت نداشته و قسمت اعظم سرزمین فلسطین نیز در اختیار اسرائیل باشد.
وی تاکید کرد: این طرح چیزی غیر از یک خیانت به آرمان فلسطین نیست و مسلمانان نیز به دلیل اینکه فلسطین پاره‌ای از اسلام و از دیرباز مورد توجه همه ادیان الهی به ویژه اسلام بوده نباید سکوت کنند و همه آزادی خواهان دنیا باید با این طرح مخالفت کنند.
ابطحی با اشاره به طرح محمود عباس برای تشکیل فلسطین جدید بیان کرد: محمود عباس مزدور اسرائیل و آمریکا است و او یک بهایی‌زاده است و بهایی‌ها دست پرورده صهیونیست هستند و این دلیل بزرگی است بر اینکه او جز این نمی‌تواند موضع بگیرد و در صورت گرفتن موضع دیگری از سوی این فرد جای شگفتی وجود داشت.
وی گفت: بنابراین فردی که از ابتدا در مسیر خیانت حتی به یاسر عرفات که دوست خود بوده گام برداشته و در مرگ مشکوک او دست داشته نمی‌تواند اکنون دایه‌دار آزادی فلسطین باشد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: فردی که نیروهای جهادی اسلام و حماس را به نفع اسرائیل دستگیر می‌کند، به قدر مسلم یک عنصر خود فروخته و یک مزدور بیش نیست.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول