اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه محدث نوری:

راه پیروزی مصر نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل است

خبرگزاری فارس: دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه محدث نوری تاکید کردند: راه پیروزی نهایی مردم مسلمان مصر، نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل است.

راه پیروزی مصر نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از اقدام جوانان انقلابی مصری در تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشور مصر اعلام کردند.
در این بیانیه آمده است: بار دیگر جلوه‌ای از غلبه حق بر باطل توسط جوانان غیور، شجاع و اسلام‌خواه مصر با تسخیر سفارت جعلی اسرائیل در این کشور رقم خورد، سرزمینی که در دوران متمادی دیکتاتوری نامبارک مکان امنی برای حضور توطئه و اقدام علیه مردم مظلوم غزه بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی مصر به خطری علیه منافع نامشروع این رژیم ساختگی تبدیل شده و لرزه بر پیکره منحوس آن انداخته است.
در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به حرکت جوانان مصری در تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی آمده است: این حرکت به وضوح عمق تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی ایران را بر بیداری اسلامی کشورهای منطقه بیش از پیش نشان می‌دهد و آنان که این خیزش را آمریکایی می‌خواندند باید چشمان خویش را باز کنند، همان‌طور که کارشناسان مصری نیز پس از گذشت زمان به تأثیر انقلاب ایران بر این خیزش‌ها با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای اعتراف کردند.
بسیجیان دانشگاه علامه محدث نوری در این بیانیه با اشاره به نظرکارشناسان مختلف در الگوگیری حرکت جوانان مصری از تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در ایران، مهم‌ترین تاثیر تصرف سفارت رژیم صهیونیستی در مصر را کاهش قدرت آمریکا و حامیان غربی آنها در منطقه دانستند.
در ادامه این بیانیه آمده است: این حرکت عظیم و ستودنی می‌تواند برای ملت‌های مسلمان و سایر ملل آزاده الگو قرار گیرد تا قدمی بزرگ برای دستیابی به استقلال واقعی کشورها باشد.
در پایان این بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه محدث نوری با حمایت از مواضع و اقدام جوانان مصری اعلام کردند که راه پیروزی نهایی مردم مسلمان مصری، نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل است و این قطعاً با توکل بر خدا تحقق خواهد یافت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول