اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسامی وزرای معین سفر به شهرستان‌های همدان اعلام شد

خبرگزاری فارس: در آستانه چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان اسامی وزرای معین برای سفر به شهرستان‌ها اعلام شد.

اسامی وزرای معین سفر به شهرستان‌های همدان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: وزرای معین با سه دستور کار در شهرستان‌ها از طرف رئیس جمهور حاضر می‌شوند.
عادل محمدیان افزود: حضور در شورای اداری شهرستان‌ها و بررسی مصوبات سفرهای قبلی، ملاقات با مردم، و بازدید از روستاها و نقاط دیگر شهرستان برنامه‌های اصلی وزاری معین است.
وی اضافه کرد: وزیر کشور، وزیر معین شهرستان همدان و وزرای بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری، نیرو، جهاد کشاورزی، دادگستری، تعاون و کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در شهرستان‌های ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، کبودراهنگ، رزن و فامنین به عنوان وزیر معین حاضر می‌شوند.
مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری از انتخاب همدان به عنوان نخستین مقصد سفر استانی دور چهارم خبر داد و گفت: دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری همدان را به دلیل عملکرد موفق و نمونه در سه سفر قبلی به عنوان نخستین مقصد سفر استانی انتخاب کرده بود و این آمادگی در استان هم وجود داشت اما سفر اول با نظر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شد و اکنون استان همدان میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت در دور چهارم سفرهای استانی است.
وی از سفر رئیس جمهور به تمام شهرستان‌های استان برای دیدار با مردم خبر داد و گفت: رئیس جمهور در سفر به همدان دو برنامه مهم دیدارهای چهره به چهره و بازدید سرزده را دارد که دیدار با نخبگان و علما و خانواده معزز شهدا و بازدید از مناطق محروم یا اداراتی که کار ویژه‌ای انجام داده‌اند در برنامه‌های همدان پیش‌بینی شده است.
محمدیان همچنین روزهای فعالیت ستادهای 26 گانه تعریف شده برای ارتباط مردمی رییس جمهور را سه‌شنبه و چهارشنبه و پنج‌شنبه اعلام کرد و ادامه داد: عملکرد این ستادها در سفر دور سوم ریاست جمهوری به همدان در کشور نمونه بوده است.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و استفاده از سامانه سامد در ستادهای ارتباط مردمی گفت: اعلام کد رهگیری به مردم برای پیگیری لازم است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول