اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری گلستان:

برای ساخت فیلم انیمیشن بودجه نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: برای ساخت فیلم انیمیشن در حوزه هنری آمادگی وجود دارد ولی بودجه کافی در این زمینه نداریم.

برای ساخت فیلم انیمیشن بودجه نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن ربانی صبح امروز در جمع کارشناسان دستگاه‎های فرهنگی استان اظهار داشت: کار انیمیشن کاری سخت و طولانی مدت است و در مدیران ما نیز این رغبت وجود ندارد تا در ساخت اینگونه فیلم‎ها سرمایه‎گذاری کنند چه بسا ثمره کار تا سه یا چهار سال به طول می‎انجامد.
وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه هنری به اندازه کافی نیست که بتوان بر روی کارهای بزرگ سرمایه‎گذاری کرد، بیان داشت: بودجه ما حتی جوابگوی ساخت یک پروژه سینمایی نیست لذا برای پیشرفت استان در زمینه تولید فیلم‎های فاخر باید از اعتبارات مناسبی برخوردار باشیم و رسیدن به نقطه مطلوب مستلزم سعی و تلاش بیشتری است.
رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: در زمینه ساخت فیلم تلویزیونی پیشرفت خوبی داشتیم که از جمله می‎توان به فیلم چادر مشکی اشاره کرد همچنین چند طرح دیگر در دست بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش آفرینش های ادبی اقدامات خوبی به ثمر رسیده است و کتاب‎هایی چون، صدای بومی یک مرد سروده حسین عبدی، ستاره استرآباد از خاطرات و زندگی نامه مرحوم آیت‎الله طاهری‎گرگانی، صبح صادق از زندگینامه داستانی حاج صادق روشنی نوشته حسین عبدی، از گلستان من مجموعه شعر جوان استان گلستان، ستاره‎های کاغذی مجموعه داستان جوان استان گلستان همچنین پیراهن مشکی نوشته عایشه بی‎بی‎ناز قلی‎زاده اشاره کرد.
رئیس حوزه هنری استان گلستان از تولید دو عنوان کتاب دیجیتالی خبر داد و بیان داشت: همچنین کتاب‎های گردان مسلم از خاطرات عیسی اتراچالی فرمانده دفاع مقدس و درد سکوت از خاطرات جانباز آزاده محمد علی حبیب‎الهی به همراه حدود 20 اثر دیگر در دست تولید است که می‎توان گفت در زمینه چاپ کتاب به رشد 15 درصدی دست یافته‎ایم.
ربانی از فعالیت جدی‎تر کانون عکاسان استان خبر داد و اذعان داشت: کتاب مجموعه عکاسان استان با عنوان گلستان بانو در سال گذشته به چاپ رسید همچنین در بخش انیمیشن، چهار برنامه در خصوص عفاف و حجاب در دست ساخت داریم و پنج کار دیگر نیز متن آن نوشته شده تا در فضای بومی استان اجرایی و عملیاتی شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول