اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رئیسی:

حضرت رضا (ع) و معصومه (س) مظهر کرامت هستند

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه با اشاره به مفهوم کرامت گفت: وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در کشور ایران مظهر کرامت است.

حضرت رضا (ع) و معصومه (س) مظهر کرامت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌ عمومی جشن‌های سراسری زیر سایه خورشید، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، در مراسم جشن زیر سایه خورشید در حسینیه اعظم زنجان، با تبریک دهه کرامت رضوی، به تبیین معنای کرامت پرداخت و در تبیین آن اظهار داشت: کرامت به معنای بخشیدن همه دارای انسان در راه خداست و این دارایی شامل داشته‌های مادی و معنوی است.
وی، شناخت زمانه را از دیگر مصادیق کرامت دانست و افزود: کرامت انسان حتی پس از مرگ هم باقی می‌ماند، مانند شهدا که دارای کرامت هستند و جلوه‌گری کرامت امام حسین (ع) و اصحابش نیز روز به روز بیشتر می‌شود.
پیش از برگزاری این برنامه، هزاران تن از خانواده شهدا در حسینیه اعظم زنجان در مراسم باشکوهی به  استقبال خادمان حرم رضوی رفتند.
همچنین اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در حسینیه اعظم زنجان، قرائت صلوات خاصه آن حضرت، مدیحه‌سرایی، شعرخوانی و قرائت میثاق نامه امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ "زیر سایه خورشید" در زنجان بود.
چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر و روستا از 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از هفت تا 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس ‌رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول