اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد:

تسریع نوسازی در خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به تعهدات خود در خصوص خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس و پروژه‌هایی را که قرار بود تحویل دهد، تسریع کند.

تسریع نوسازی در خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی مشترک شورای معاونین مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان از استقبال مدیران مدارس از تک شیفت شدن مدارس خبر داد و اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی مدیران مدارسی که تک شیفت نیستند، تلاش می‌کنند با استفاده از فضاهای موجود، یا ایجاد اتاق و کانکس، مدرسه خود را تک شیفت کنند و در این راستا هرگونه مساعدت لازم از طریق ناحیه و منطقه انجام می‌گیرد.
محمودزاده از کاهش مراسم زنگ‌ها در مدارس خبر داد و تصریح کرد: نواختن هرگونه زنگ در مدارس به خاطر مناسبت‌ها با نظم و آراستگی، انسجام خاص و با کیفیت، فقط با تأیید محتوا و مجوز از معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل انجام می‌گیرد.
وی از ایجاد 40 قطب آموزشی به منظور تشکیل کلاس‌های تقویتی کنکور با تراکم مناسب، برای دانش‌آموزان داوطلب با اولویت چهارم متوسطه در نواحی و مناطق خبر داد.
این مسئول بیان داشت: تمام امکانات مدرسه رایگان در اختیار این کلاس‌ها در مدارس خاص استان (تیزهوشان، شاهد، نمونه دولتی و هیئت امنایی) قرار می‌گیرد تا با استفاده از دبیران مجرب و با قیمت مناسب خانواده ها نگران کنکور فرزندان خود نباشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری 10 آزمون پیشرفت تحصیلی در مدارس استان افزود: این آزمون‌ها با سؤالات استاندارد و استانی به منظور ارتقای کیفیت آموزش برای اولین بار در مدارس انجام می‌گیرد و پس از استخراج و تحلیل نتایج آزمون برای دانش‌آموزان، معلمان و بر اساس میانگین نمرات به مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش کارنامه آموزشی صادر می‌شود تا با احصای ضعف‌‌ها برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات آموزشی آن مدرسه انجام گیرد.
محمودزاده اظهار داشت: مدیر موفق مدرسه، مدیری است که با مطالعه دقیق آخرین دستورالعمل و بخشنامه‌ها و عملیاتی کردن مفاد آن، فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه را با همکاری تمامی عوامل آموزشی و اداری مدرسه به پیش ببرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه جلسه مسایل و مشکلات نواحی و مناطق مطرح شد و در خصوص موضوعات سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی و پرورشی، پروژه مهر، تشکیل قطب‌های آموزشی، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، بررسی مسایل آموزش از راه دور و پیش دانشگاهی، مسایل جاری آموزش و پرورش تبادل نظر شده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول