اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

تصادفات درون‌شهری 40 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کاهش 40 درصدی آمار تصادفات درون‌شهری در این استان خبر داد.

تصادفات درون‌شهری 40 درصد کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون با اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی و التزام قانونی آمار تصادفات درون‌شهری در شهرهای این استان کاهش یافته است.
وی افزود: بر همین اساس اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات خودروها و موتورسیکلت‌ها 28 درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد داشته است.
آقاخانی از افزایش آمار تصادفات محورهای برون‌شهری خبر داد و گفت: آمار تصادفات برون‌شهری در محورهای مواصلاتی این استان به‌ دلیل افزایش تعداد گردشگران ورودی به این استان نسبت به مدت مشابه سال افزایش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی "برقراری امنیت و آرامش اجتماعی" گفت: امنیت رسالت مهمی است که تحقق آن نیازمند تعامل آحاد مختلف جامعه و سایر دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است.
وی ارتقای سطح آموزش همگانی آحاد مردم در راستای انتظام بخشی به شهرها را رویکرد اصلی نیروی انتظامی در سال‌ جاری عنوان کرد و افزود: توجه به استعدادهای مردم به ‌منظور برقراری امنیت پایدار در سطح استان، ارتباط و تعامل بیش از پیش ناجا با نخبگان در انجام امور پژوهشی و علمی، تقویت و ارتقای جامعه محوری پلیس با انجام ارتباط و تعامل با مردم، حضور بیش از پیش پلیس در محافل مردمی و انجام خدمات مضاعف برای مردم از جمله این رویکردها هستند.
آقاخانی ایجاد مثلث مردم-حکومت-پلیس را از دیگر این رویکردها برشمرد و افزود: برخورد با بزهکاران در راستای برقراری امنیت، پیشگیری از آفت‌ها در زمینه بروز جرم و برخورد با قانون‎شکنان، توجه مردم به پلیس با رأفت و مقتدر در راستای برخورد با جرائم، انجام امور ویژه و عملیات بهنگام در راستای زدودن هرگونه بزه در جامعه از دیگر این رویکردها محسوب می‎شود.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این استان گفت: نواختن زنگ امنیت اجتماعی، برگزاری همایش همیاران پلیس، ارائه آموزش همگانی در زمینه فرهنگ ترافیک، ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و ملاقات چهره به چهره با مردم در مرکز نظارت همگانی 197 نیروی انتظامی و اعزام تیم پزشکی به ‌منطقه کوهرنگ به مدت یک هفته از مهم‌ترین این برنامه است.
وی از برگزاری همایش 110 هزار نفری دفاع شخصی از سوی عوامل نیروی انتظامی خبر داد و گفت: برگزاری مانور یگان ویژه در فارسان در راستای ارائه اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و بزه اجتماعی، برگزاری صبحگاه مشترک مسئولان نیروی انتظامی و نظامی از دیگر این برنامه‌ها به‎شمار می‌رود.
آقاخانی ادامه داد: برگزاری همایش راهبران محله به‌ منظور ساماندهی راه‌‎های فرعی و روستایی استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری نشست با عشایر و طوائف استان، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی ناجا از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول