اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بیداری ملت‌های مسلمان از نتایج دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیداری ملت‌های مسلمان منطقه از نتایج هشت سال دفاع مقدس است.

بیداری ملت‌های مسلمان از نتایج دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی صبح امروز در همایش یک‌روزه خانواده پاسداران سپاه استان اظهار داشت: برگزاری همایش‌های این چنین و ارائه اطلاعات در خصوص شهدا کمک شایانی به نوجوانان و جوانان در آشنایی با دفاع مقدس می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: رزمندگان جمهوری اسلامی با جان‌فشانی و با فداکاری‌های خود موجب عزت و افتخار کشور شدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اذعان داشت: با وجود حمایت بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا از کشور عراق رزمندگان و ملت ایران در برابر آنها ایستادگی کردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز دشمن فعالیت‌های بسیاری در زمینه ضربه زدن به نظام انجام می‌دهد، ادامه داد: یکی از اهداف اصلی دشمنان فروپاشی نظام خانواده است.
حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: تغییر سبک زندگی ایرانی و انحراف جوانان یکی از اهداف بسیار مهمی است که در حال حاضر دشمنان اقدامات بسیاری را در این خصوص انجام می‌دهند.
وی اذعان داشت: جوانان و نوجوانان کشور می‌توانند با الگو برداری از زندگی ائمه معصومان (ع) در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده در برابر حمله‌های دشمن یکی از اقداماتی است که می‌توان انجام داد، افزود: فروپاشی نظام خانواده موجب ناهنجاری‌های بسیاری در جامعه می‌شود.
وی تصریح کرد: ایجاد جدایی بین زن و شوهر و از بین رفتن احترام بین این دو از دیگر اقداماتی است که توسط دشمن به منظور فروپاشی خانواده‌ها صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: تجمل‌گرایی و بی‌مبالاتی نسبت به حلال و حرام از دیگر اقداماتی است که به طور جدی توسط دشمن دنبال شده و در این زمینه تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه قرآن راهنمای مسلمانان در همه زمینه‌ها است، ادامه داد: همه افراد با چنگ زدن به قرآن و مبانی و مفاهیم آن می‌توانند در مقابل حمله‌های دشمنان ایستادگی کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: با مراجعه به قرآن و با اطلاع از راه‌های مقابله با وسوسه‌های شیطان می‌توان در برابر حمله‌های فریب‌کارانه دشمن ایستادگی کرد.
وی اظهار داشت: اعتقاد به ائمه معصومان (ع) و الگو برداری از رهنمودهای آنها یکی از راه‌هایی است که همگان می‌توانند با انجام آن در برابر ضربه‌های دشمن به انقلاب و کشور جلوگیری کنند.
لازم به ذکر است، در پایان اردوی یک روزه کارگاه‌های آموزشی نیز برای خانواده‌های حاضر در این اردو برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول