اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی:

نمایشگاه‌های قرآن اسباب بیداری مسلمانان است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع عالیقدر تقلید گفت: نمایشگاه قرآن و عترت اسباب بیداری مسلمانان است.

نمایشگاه‌های قرآن اسباب بیداری مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار با ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: هیچ ملت و مذهبی اینگونه سرمایه عظیمی ندارد، شیعه با تمسک به قرآن و در عرصه معرفت هیچ چیزی کم ندارد این کتاب الهی تمام آن دستور‌العمل حیات است و ما باید سعی کنیم که جامعه ما قرآنی باشد و آموزش و پرورش ما، تجارت ما، اجتماع ما بر اساس هدایت قرآن باشد و همچنین این برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها به صورت مطلوب باید پیشرفت بهتر از این داشته باشد.
آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه با اشاره به اینکه قرآن راه پر برکتی را برای ما گذاشته است، بیان داشت: این راه سعادت هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد، این بیانیه‌هایی که در قرآن برای بیدار کردن بشر آمده همه و همه برای هدایت ما است جوانان ما و فرهنگ ما واقعا باید سیر حرکت آنها به طرف قران و تعلیمات و اهل‌بیت باشد چرا که اگر بخواهیم هویت خودمان را در قرآن و عترت ببینیم باید آن را در بین مردم رواج دهیم.
وی با بیان اینکه مشهد شهری بین‌المللی شده است، گفت: وجود بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به تنهایی خود یک پایگاه تبلیغی برای اسلام است چرا که مشهد دارای عظمت و جنبه بین‌المللی است و می‌تواند مرکز پخش علوم قرآنی و علوم رضوی در سطح جهان باشد.
وی با تاکید بر اینکه نبوت انبیاء با این کتاب الهی به اثبات رسیده است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دلیل برای بیان نبوت و همه مکتب‌های انبیا (ع) از سوی خداوند متعال قرآن کریم است.
آیت‌الله صافی گلپایگانی ابراز خرسندی کرد: این برنامه‌ها اسباب بیداری مسلمانان را فراهم می‌کند چرا که سبب آگاهی بیشتر ما و توجه جامعه را به قرآن افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول