اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس خبر داد:

افزایش خط تولید ایران خودرو در مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی خط تولید ایران خودرو مازندران در بابل روزانه به 100 دستگاه افزایش می‌یابد.

افزایش خط تولید ایران خودرو در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی کریمی فیروزجایی صبح امروز در بازدید از خط تولید ایران خودرو مازندران در شهرک صنعتی رجه بابل اظهار داشت: ایران خودرو بابل یک مجموعه جدید در صنعت کشور است که با تلاش شبانه‌روزی پرسنل سخت کوش این شرکت هم اکنون به جایگاه مطلوبی در سطح کشور رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 60 دستگاه سمند سریر و پژو در این شرکت تولید می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری تولید روزانه خودرو در شرکت ایران خودرو مازندران به 100 دستگاه افزایش یابد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران خودرو مازندران فعالیت خود را با تولید روزانه سه دستگاه خودرو در شهرک صنعتی رجه بابل آغاز کرده که در حال حاضر بعد از گذشت یک سال به تولید روزانه 60 دستگاه خودرو دست یافت که امیدواریم تا پایان سال جاری به 100 دستگاه نیز افزایش یابد.
کریمی تصریح کرد: با حجم این تولید برای 200 نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده که این امر نشان از تلاش نجم الدین مدیرعامل شرکت ایران خودرو و پرسنل زحمتکش ایران خودرو مازندران است.
کریمی از اجرای فاز دوم ایران خودرو مازندران در آینده نزدیک خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر با تلاش و پیگیری نجم الدین مدیرعامل شرکت ایران خودرو درصدد هستیم کار اجرایی فاز دوم این شرکت به‌زودی آغاز شود که در حال حاضر فراهم نبودن زمین برای طرح توسعه مشکل اصلی  طرح توسعه بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم مشکل زمین به‌زودی برطرف شود.
کریمی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بابل به یکی از شهرک های صنعتی قدرتمند و اقتصادی در مازندران تبدیل شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول