اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریور ماه صورت گرفت؛

رشد 31 درصدی تردد خودرو از محورهای خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی از ثبت تردد 6 میلیون و 127 هزار و 629 خودرو در 13محور اصلی و شریانی این استان در شهریور ماه خبر داد.

رشد 31 درصدی تردد خودرو از محورهای خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راه و ترابری خراسان رضوی، سیدمحمد سیلسی اظهار داشت: با توجه به اتمام ماه مبارک رمضان در روزهای ابتدایی شهریور و افزایش سفرها، آمار تردد در 13محور اصلی و شریانی استان نسبت به آمار مردادماه 31 درصد افزایش پیدا کرد.
وی بیشترین آمار تردد ثبت شده در محورها را مربوط به بزرگراه مشهد ـ چناران با یک میلیون و 747 هزار گذر عنوان کرد و افزود: آزادراه مشهد باغچه با 776 هزار و 977 و بزرگراه چناران ـ  قوچان با 765 هزار و 233 مورد تردد دارای بیشترین ترددهای ثبت شده پس از محور مشهد ـ چناران بودند.
سیاسی با یادآوری انجام 5 میلیون و 2 هزار و 500 تردد در 23 روز پایانی تابستان و پس از عید فطر در محورهای استان گفت: خودروهای سبک عبوری 84 درصد آمار کل عبور در شهریور ماه یعنی 5 میلیون و 122 هزار دستگاه را به خود اختصاص داده اند که در مقایسه با مرداد‌ماه، 38 درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده در محورهای استان در ماه گذشته بیان کرد: نبود توجه به جلو، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه سه عامل  اصلی بروز تصادفات در جاده‌های استان بوده اند.
انتهای پیام،/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول