اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاورمدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرد؛

توجه ویژه شرکت گاز ایران به حفظ و نگهداشت نیروی انسانی

خبرگزاری فارس: مشاورمدیرعامل شرکت ملی گاز بر لزوم توجه ویژه شرکت گاز ایران به حفظ و نگهداشت نیروی انسانی تاکید کرد.

توجه ویژه شرکت گاز ایران به حفظ و نگهداشت نیروی انسانی
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد امیدی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران در فرهنگسرای توحید جم اظهار داشت: صنعت نفت و گاز ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و در سال‌های گذشته شاهد پیشرفت چشمگیری در تولیدات گاز در کشور بوده‌ایم.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید بیش از گذشته برای افزایش کمی و کیفی تولیدات در شرکت ملی گاز تلاش کنیم و بحمدالله با تدابیر مدیرعامل شرکت ملی گاز اقدامات قابل قبولی انجام گرفته است.
مشاورمدیرعامل شرکت ملی گاز در ادامه با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به منطقه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب ثروت منابع انسانی را بالاتر از ثروت نفت و گاز بیان فرمودند، همه باید در این راستا تلاش و فعالیت کنند و باید نسبت به تقویت منابع انسانی و استفاده بهینه از این ثروت عظیم تلاش کنیم.
امیدی با تاکید بر توجه ویژه شرکت گاز ایران به حفظ و نگهداشت نیروی انسانی اذعان داشت: در شرکت ملی گاز توجه ویژه‌ای به حفظ و نگهداشت نیروی انسانی شده و این روند در تمام زیرمجموعه‌ها رعایت می‌شود.
وی گفت: در زمان مدیریت دکتر چنگیزی اقدامات ارزنده‌ای در این شرکت انجام شده و ان‌شاءالله به این مقدار بسنده نخواهد شد و مدیریت جدید نیز در راستای رضایت ساکنین و خانواده‌های کارکنان شرکت ملی گاز  تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست.
مدیرعامل پالایشگاه جم نیز با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت خدمات غیرصنعتی اظهار داشت: بی شک ، رشد و توسعه اقدامات زیر بنایی در شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران و خدمت به خانواده‌های کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم، گامی بزرگ در راستای دستیابی به تولید بیشتر در این پالایشگاه بوده است.
رحیم اسلامی افزود: صنعت نفت و گاز ایران اسلامی همواره مدیون تلاش گسترده و عمیق مدیران بسیجی، ارزشی و متخصصانی است که عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی ایران عزیز قرار داده‌اند و جناب چنگیزی در این مسیر تلاش کرد.
وی اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی نباید زمان را از دست بدهیم و باید با جدیت و اهتمام بیشتر برای رشد و تعالی صنعت نفت و گاز تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول