اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

عملکرد شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس با بیان این‌که شرکت گاز این استان در شهرستان‌های یاد شده در حال نهضت گازرسانی است، گفت: عملکرد شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است.

عملکرد شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است
سیدعلی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اولویت‌های مهم پیگیری شده توسط وی در این حوزه انتخابیه اظهار داشت: در حال حاضر پیگیری احداث محور پاتاوه دهدشت و باعچه‌جلیل سرفاریاب در راس همه برنامه‌های عمرانی این منطقه قرار دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تونل بزرگ 3 کیلومتری کوه پاد در محور پاتاوه به دهدشت تا اواسط آذر ماه امسال آماده بهره‌برداری میشود، عنوان داشت: هم‌اکنون قرارگاه خاتم با همت مضاعف بر روی این محور مشغول به کار بوده و در مدت زمان معین یاد شده، از دهدشت تا این تونل آسفالت و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
بزرگواری محور سرفاریاب باغچه جلیل را نیز یکی دیگر از این دو طرح عظیم راه‌سازی که کهگیلویه را از بن‌بست خارج می‌کند، برشمرد و بیان داشت: قطعه ب این محور که از رودخانه سادات تا چهارراه امتداد دارد، به طول 18 کیلومتر تا پایان آبان‌ماه باید به بهره‌برداری برسد.
نماینده سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مسیر، قطعه آب حیات به طول 8 کیلومتر از اوایل هفته آینده با قول مساعد استاندار خاکبرداری آن آغاز می‌شود.
وی مهم‌ترین دغدغه خود، مردم و مسئولان در شهرستان بهمئی را کم‌آبی و معضل آب در این شهرستان ذکر کرد و افزود: هم‌اکنون طرح آب‌رسانی از سد کوثر به لیکک در دستور کار قرار داشته و چهار بانده کردن لیکک به شهرستان بهبهان نیز از دیگر اقداماتی است که در حال اجرا است.
وی با تاکید بر این‌که از مسئولان دانشگاه یاسوج می‌خواهیم که دانشکده صنعت و معدن چرام را تا اول مهر امسال راه‌اندازی کنند، عنوان داشت: این کار باید در سال گذشته انجام می‌شد که امیدواریم دانشگاه یاسوج همه مقدمات را برای راه‌اندازی آن فراهم کند، چرا که مردم بی‌صبرانه منتظر اجرایی شدن آن هستند.
یزرگواری از دیگر کارهای انجام شده در این شهرستان را عملیات گازرسانی به فشیان و محور چرام به طسوج برشمرد و افزود: جاده باشت به چرام در حوزه مربوط به این شهرستان نیز در حال آسفالت ‌بوده که یکی از محورهای مهم این شهرستان برای اتصال به شهرستان باشت و استان فارس است.
وی با تقدیر از عملکرد شرکت گاز این استان در زمینه نهضت گازرسانی در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بهمئی ابراز داشت: به عنوان نماینده مردم این شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، از عملکرد ارزنده شرکت گاز استان در گازرسانی به روستاهای محروم تشکر می‌کنم.
بزرگواری ابتدای سال 91 را زمان عملیات گازرسانی به بخش‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی دانست و گفت: شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا به جدیت مصمم به اجرایی کردن این طرح بزرگ است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول