اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی خبر داد؛

تهیه 394 هزار متر نقشه توسط نظام مهندسی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی گفت: امسال این سازمان 394 هزار و 382 متر نقشه برای بخش‌های مردمی و دولتی تهیه کرده است.

تهیه 394 هزار متر نقشه توسط نظام مهندسی خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی اکبر رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه یک هزار و 636 نفر عضو نظام مهندسی این استان هستند، اظهار کرد: از این تعداد 671 نفر دارای پروانه و 964 نفر نیز فاقد پروانه هستند.
وی با بیان اینکه در تمام مراکز شهرستان‌های استان نمایندگی نظام مهندسی ایجاد شده است، افزود: در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک این استان نیز این نمایندگی برای نظارت بر کیفیت ساخت و سازها ایجاد شده است.
رمضانی مستندسازی ناظران برای کیفی سازی در پروژه‌های ساخت و ساز را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای رشد نظارت بر ساخت و سازها علاوه بر برپایی نشست‌های مختلف با ناظران، دوره‌های مختلف آموزشی نیز برگزار می‌شود.
وی برپایی دوره‌های آموزشی برای مالکان پیش از مراحل ساخت را از اقدامات مهم نظام مهندسی استان برشمرد و گفت: این دوره‌ها شامل؛ گردش کار ساخت و ساز، اهمیت مقاوم سازی و ... بوده که توسط کارشناسان این سازمان ارائه‌ می‌شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی همچنین از برگزاری 11 دوره آموزش سرپرستان کارگاه‌ها در استان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.
وی برگزاری همایش‌های مختلف از جمله روز مهندس، ارائه نقشه‌های رایگان به بخش‌های مختلف از جمله خانواده امداد، آموزش‌های مبحث 19، کسب رتبه سوم در بخش بتن مسابقات کشوری و همچنین شرکت در نشست‌های مختلف را از فعالیت‌های نظام مهندسی خراسان شمالی برشمرد.
انتهای پیام،/ر30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول