اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی:

اتاق فکر کشاورزی در نظام مهندسی تشکیل شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اتاق فکر کشاورزی با محوریت فارغ‌التحصلان در نظام مهندسی کشاورزی تشکیل شود.

اتاق فکر کشاورزی در نظام مهندسی تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی عصر امروز در جلسه هیئت رئیسه نظام مهندسی و کشاورزی با استاندار آذربایجان‌شرقی بر حمایت و همراهی بخش کشاورزی با مدیریت استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه هیئت رئیسه نظام مهندسی و کشاورزی دارای اطلاعات و معلومات کافی در زمینه مسائل کشاورزی استان است، گفت: تاکنون این نظام مهندسی بدون حاشیه‌سازی در زمینه اقدمات کشاورزی همراهی خوبی داشته‌اند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست خصوصی‌سازی دولت انتقال برخی موارد به بخش نظام مهندسی کشاورزی صورت می‌گیرد.
مسجدی یادآور شد: نظام مهندسی استان در راستای فعالیت‌های متنوع خود نیازمند همراهی مسئولان استانی است که در این راستا نشست‌هایی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه توجه به تحقیقات کشاورزی بر‌اساس تکلیف قانونی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در گذشته نیز بر اساس مقدار تعیین شده بودجه‌هایی برای تحقیقات کشاورزی اختصاص یافت.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی‌ همچنین با بیان اینکه نگاه دولتی صرف در برخی تشکل‌های صنفی قابل قبول نیست، اضافه کرد: متاسفانه برداشت حمایت خواه از دولت در تشکل‌هایی از جمله نظام مهندسی کشاورزی وجود دارد که باید این دیدگاه تغییر یابد.
مسجدی در ادامه با اشاره به اعتبارات بخش تولید کشاورزی افزود: اعتبارات افزایش تولید کشاورزی کاهش نداشته و در زمینه حمایت از تولید کشاورزی اقدامات متنوعی صورت می‌گیرد.
وی خواستار تشکیل اتاق فکر نظام مهندسی کشاورزی استان شد و گفت: بررسی مشکلات و یافتن راهکارهایی برای ارتقا وضعیت و خدمات در این اتاق فکر می‌تواند صورت گیرد.
 مسجدی یادآور شد: در این راستا همراهی و همکاری برای تعیین ساختمان و محل فعالیت نظام مهندسی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول