اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت عید فطر صورت گرفت؛

حمایت نظام مهندسی ساختمان کردستان از موسسات خیریه

خبرگزاری فارس:سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در گرامیداشت عید سعید فطر مبلغ 160 میلیون به موسسات و انجمن‌های خیریه استان کمک کرد.

حمایت نظام مهندسی ساختمان کردستان از موسسات خیریه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، این مبلغ در مراسم افطار دوشنبه‌شب در هتل شادی سنندج و با حضور شهبازی استاندار کردستان، معاون عمرانی استانداری، فرماندار سنندج، شهردار و معاونان شهرداری سنندج، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی و جمع زیادی از مسئولان استانی به موسسات خیریه استان اهدا شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در این مراسم در سخنانی ضمن خیرمقدم و تبریک عید سعید فطر گزارشی از فعالیت‌های سازمان را ارائه کرد.
جمال مشتاق گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان در عمل به وظایف ذاتی خویش یعنی نظارت بر امور ساخت و ساز ساختمان استان، امسال علیرغم تورم و افزایش نرخ خدمات عمومی و تخصصی، در تعرفه‌های خود هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نکرده است.
به گفته وی سازمان نظام مهندسی، علاوه بر این با تشکیل صندوق حمایت از اعضا و حمایت از موسسات خیریه و افراد کم درآمد جامعه سعی در کمک به شهروندان کردستانی کرده است.
در این مراسم از انجمن‌های حمایتی استان از جمله انجمن حمایت از بیماران سرطانی، دیابتی، کلیوی و موسسات دارالاحسان، ژیار، هیوای ژیانی کوردستان و ستاد دیه استان تقدیر شد و در آستانه عید سعید فطر مبلغ 160 میلیون ریال در اختیار این موسسات و انجمن‌ها قرار گرفت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول