اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز دهه کرامت صورت می‌گیرد؛

برگزاری 10 برنامه در بقاع متبرکه خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، بیش از 10 برنامه در بقاع متبرکه امام‌زادگان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری 10 برنامه در بقاع متبرکه خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت دهه کرامت در سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، اظهار داشت: اجرای مراسم نورافشانی در بقاع متبرکه هشت امام‌زاده (بی‌بی شطیطه، علامه بهلول،مصلی، چشمه حضرت و...) در شب میلاد حضرت رضا(ع) با عنوان ویژه برنامه شوق دل برگزار می‌شود.
وی افزود: خادم مفتخر امام‌زادگان در بقاع متبرکه برای برپایی 40 مراسم در بقاع متبرک در شب میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت خدمت‌گذاری می‌کنند.
گنابادی‌نژاد با بیان این مطلب افزود: سخنرانی، برگزاری برنامه شعرخوانی، مداحی اهل‌‌بیت(ع) و قرائت قرآن کریم از دیگر برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرک امام‌زادگان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی همچنین به اجرای برنامه‌های شور و نشاط در دیگر شهرستان‌های اطراف اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه کریمه برای خواهران به مناسبت سال روز کریمه اهل بیت در امام‌زادگان یاسر و ناصر، در شهرستان تربت‌حیدریه ویژه برنامه راز دل همراه با دعای ندبه و در کوه سرخ نیز مراسم شیدای خورشید با میزبانی و برگزاری کارگاه زیارت طی 10روز برپا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: افتتاح هشت غرفه محصولات فرهنگی بقاع متبرکه در این ایام و اعزام هشت مبلغ به جاد‌ه‌های متنهی به مشهد برای آشنایی با آداب و احکام زیارت برای زائران برنامه‌ریزی شده است.
گنابادی‌نژاد اظهار داشت: این دوره از مسابقات قرآن کریم با توجه به فرمایشات رهبری که تعداد قاریان قرآنی در همه ابعاد در کشور افزایش یابد، برگزار می‌شود.
وی گفت: سی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از لحاظ کمی و کیفی از رشد چشم‌گیری برخوردار است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: نسبت به سال گذشته با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان همراه بوده و رایزنی‌هایی برای موازی‌کاری با سایر موسسات از اولویت‌های برنامه کاری اداره اوقاف و امور خیریه بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول