اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران؛

مجتمع فرهنگی شرکت غله منطقه 5 کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی ورزشی ـ شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران به بهره‌برداری ر سید.

مجتمع فرهنگی شرکت غله منطقه 5 کشور افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، عباس قبادی اظهار داشت: این مجتمع با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال در مشهد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته توسط مدیران شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج در مجموعه استان‌های خراسان رضوی شمالی و جنوبی، درباره حدود اختیارات شرکت‌ها در حوزه صادرات و واردات گندم سخن گفت و افزود: شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی در عملکرد مستقل هستند و خود می‌توانند با تبیین سیاست‌های درآمدزائی به فضای صادرات و واردات گندم و آرد صنایع وابسته آن ورود پیدا کنند.
وی همکاری با دیگر نهادها و سازمان‌های استان و همچنین مجموعه همگن با مجموعه غله را یکی از نقاط مهم در پیشبرد اهداف و سیاست‌های شرکت دانست.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در ادامه خطاب به مدیران و جوانان شاغل در شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی استان‌های کشور گفت: توقع مدیران ستادی شرکت بازرگانی دولتی در تهران این است که با ارسال و انتقال پیشنهادات و دیدگاه‌های کارشناسی خود، شرکت را در تعالی و پیشبرد سیسات‌های اجرایی مجموعه یاری رسانید.
قبادی همچنین در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از عملکرد و خدمات احمد عبدوس مدیرعامل پیشین شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج از ابلاغ و انتصاب محمد بدیعی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جدید این شرکت خبر داد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
محمد بدیعی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج نیز در ابتدای این دیدار طی گزارشی از خرید 250 هزار تنی گندم در استان‌های خراسان خبر داد.
وی در ادامه به اجرای موفقیت آمیز نهضت سیلوسازی و ایجاد ظرفیت‌های ذخیره سازی گندم با ظرفیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار تن، کاهش و صرفه‌جویی 23 درصدی مصرف گندم آرد و نان، پیش‌بینی و آموزش بیش از دو هزار و 860 نفر از کارگران نانوایی طی سال گذشته و سال جاری، بهسازی و نوسازی واحدهای نانوائی استان با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال، دوگانه سوز نمودن بیش از 40 درصد نانوائی‌های استان و بهسازی ساختمان‌های اداری و ایجاد بیش از 1000 متر مربع فضای سبز در مجموعه مرکزی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج در مشهد مقدس اشاره و تأکید کرد این موفقیت با همدلی و همکاری صمیمانه اعضای هیئت مدیره مدیره و همکاران شاغل در مجموعه رخ داده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول