اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی:

والیبال مازندران به دنبال اثبات شایستگی در لیگ است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: کاله مازندران در لیگ برتر آینده به دنبال اثبات شایستگی‌هایش در بین دیگر تیم‌های کشور است.

والیبال مازندران به دنبال اثبات شایستگی در لیگ است
بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: هم‌اکنون تمرینات این تیم برای آمادگی هر چه بهتر در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نظم و انسجام خاصی در حال پیگیری است.
وی با اشاره به اینکه امسال سعی داریم تا با انجام بازی‌های تماشاگرپسند و منطقی شایستگی‌های خود را در لیگ برتر والیبال به اثبات برسانیم، بیان داشت: هیچ وقت قول قهرمانی را به کسی نداده و نمی‌دهم، زیرا معتقدم دادن قول قهرمانی امری غیرمنطقی است ولی سعی داریم تا با برگزاری بازی‌های زیبا به لیاقت‌هایمان دست پیدا کنیم.
عطایی که سرمربیگری تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را برعهده دارد و چندی پیش به همراه ملی‌پوشان نوجوانان در مسابقات جهانی آرژانتین شرکت داشته، گفت: تمرینات کاله مازندران به طور رسمی از 20 مرداد ماه در سالن نشاط مجموعه ورزشی کاله آغاز شده است.
وی ادامه داد: بیشتر تمرکز ما بر روی آمادگی جسمانی و انجام تمرینات بدن‌سازی بازیکنان است.
وی با اشاره به اینکه تمرینات این تیم را در ابتدا با شش بازیکن آغاز کردیم، ابراز داشت: به تناوب بازیکنانی که در اختیار باشگاه‌های پیکان، نیروی مسلح، تیم ملی دانشجویان و جوانان بودند به کاله ملحق شدند و همچنین بازیکن ملی‌پوش بلغاری گایدارسکی به ترکیب تیم اضافه شد و با پیوستن میرسعید معروف به جمع بازیکنان تمرینات شکل بهتری به خود گرفته است.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: با افزوده شدن سه ملی‌پوش شایسته کشورمان حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار در پست دریافت کننده و علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی و گردن‌آویز طلا دست پیدا کردند ترکیب تیمی‌مان کامل می‌شود.
وی در مورد تمرینات آینده کاله مازندران خاطرنشان کرد: رفته رفته تمرینات‌مان را بیشتر به سوی کارهای تکنیکی، تکنیک‌های فردی و تاکتیک‌های گروهی پیش می‌بریم تا به آمادگی کامل در لیگ برتر دست پیدا کنیم.
به گزارش فارس، کاله مازندران امسال سومین حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان را تجربه می‌کند و در دو دوره گذشته نیز با شایستگی به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول