اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران:

خدمات‌رسانی جاده‌های ترانزیتی برعهده شهرداری‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: خدمات‌رسانی جاده‌های ترانزیتی مازندران برعهده شهرداری‌ها است، ولی امکان بهره‌برداری برای این نهاد خدمات‌رسان از جاده‌های ترانزیتی امکان پذیر نیست.

خدمات‌رسانی جاده‌های ترانزیتی برعهده شهرداری‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید یونس حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان مازندران به ارتقای سطح تحصیلی و آموزش اعضای شوراها تاکید کرد و بیان داشت: نگاه سنتی در شوراها بیشتر از آموزش نوین حاکم است.
وی افزود: نکته قابل توجه و مورد بررسی شوراها اختلاف بین آنها و راه و ترابری است که برای حل آن باید مدیریت شود.
حسینی تصریح کرد: جاده‌های مازندران ترانزیتی محسوب شده و چون شهرها در مسیر این جاده‌ها قرار دارند نحوه خدمات‌رسانی از سوی متولی امر نامعلوم است.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی راه‌های ترانزیتی که از مسیر شهرها می‌گذرد با اعتبار شهرداری‌ها هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی جاده‌های ترانزیتی مازندران برعهده شهرداری‌ها است ولی امکان بهره‌برداری برای این نهاد خدمات‌رسان از جاده‌های ترانزیتی امکان پذیر نیست.
حسینی افزود: دفتر امور شهری استانداری آمادگی دارد تا اعضای شوراها را به آموزش نوین در امر اشرافیت به قوانین شورایی و پیگیری مسائلی که مرتبط با شوراها است، مجهز کند.
عضو شورای استان مازندران نیز با بیان اینکه  بیشتر شهرهای استان مازندران برای نگهداری راه‌ها فاقد اعتبار هستند، یادآور شد: راه و ترابری مجری راه‌های استان است و بدون اعتبار در این بخش در اجرا موفق نخواهد بود.
رضا محسن‌پور افزود: امسال اعتبارات شهرستانی بر اساس جمعیتی توزیع نشد بلکه میزان محرومیت و رفع این موارد مورد توجه قرار گرفت.
عضو شورای شهر بابلسر ادامه داد: تعامل بین شورا، شهرداری و نمایندگان مجلس می‌تواند در پیگیری اعتبارات برای شهرهای موثر باشد.
محسن‌پور حضور شش نماینده مازندران را در کمیسیون تلفیق صاحب نظر دانست و اذعان داشت: مسئولان استان چه میزان برنامه‌ریزی مناسب دارند تا این استان از بودجه ملی سودمند شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول