اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون آذربایجان غربی:

نتیجه نگرفتن به دلیل کمبود بودجه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون آذربایجان غربی گفت: به دلیل کمبود و نداشتن حامی مالی مجبور می‌شویم اردوها را محدود کنیم که عامل اصلی از نتیجه نگرفتن از مسابقات است.

نتیجه نگرفتن به دلیل کمبود بودجه است
اصغر فیضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: متاسفانه بازیکن ملی‌پوش در استان نداریم و تاکنون از بازیکنان در رده‌های سنی بالا نتیجه رضایت‌بخش نگرفتیم ولی از آن جا که در رده‌های نونهالان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بین دختران و پسران داشتیم بیشتر روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
وی افزود: با وجودی که خانه بدمینتون در شهر ارومیه و مهاباد در اختیار هیئت است ولی طبق ماده 88 قانون خصوصی‌‌سازی به افراد خصوصی اجاره داده می‌شود و فقط سالن شهدای نیروی جوان در اختیار هیئت استان است.
رئیس هیئت بدمینتون آذربایجان غربی با اشاره به کمبود بودجه در استان گفت: با وجود کمبود بودجه و نداشتن حمایت‌های مالی، تمام مسابقات ثبت شده در تقویم فدراسیون برگزار اما برگزاری اردوها محدود می‌شود و برای همین نمی‌توانیم نتیجه قابل قبول در مسابقات کسب کنیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها مثل اشنویه و سردشت هیئت بدمینتون کم‌فعال و در برخی‌ها غیرفعال است از این رو حمایت مسئولان، خیران و مردم ضروری است تا توجه ویژه به این رشته ورزشی مبذول دارند و بیشتر از قبل در راستای پیشرفت بدمینتون آنها را حمایت کنند.
وی اضافه کرد: امسال رشته با عنوان پارابدمینتون برای معلولان و جانبازان از سوی فدراسیون اعلام شده است که زیر نظر هیئت بدمینتون استان فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول