اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان پیکارهای انتخابی؛

برترین‌های بدمینتون نوجوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی استان این رشته و معرفی برترین‌ها خبر داد.

برترین‌های بدمینتون نوجوانان قم معرفی شدند
علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: امسال در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌های متنوعی را در رشته بدمینتون برگزار می‌کنیم تا فعالیت ما در هر سه بخش قهرمانی، همگانی و فرهنگی گسترده تر از گذشته ادامه یابد.
وی اضافه کرد: در این بین رقابت‌های بدمینتون در بخش پسران رده‌های سنی پایه از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن تقریبا تمام چهره‌های مطرح و مدعی بدمینتون قم با حضور در این دوره از مسابقات بخت خود را برای کسب عنوان قهرمانی محک زدند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم یادآور شد: در این دوره از مسابقات که شنبه شب در تالار اختصاصی بدمینتون مرحوم فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، بیش از 50 بدمینتون باز حضور داشتند و رقابتی تنگاتنگ را برای کسب عناوین برتر برگزار کردند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی و انتخابی قم که مطابق انتظار از استقبال بسیار خوبی از سوی بدمینتون‌بازان رده‌های سنی مختلف برخوردار بود، در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: داوری این مسابقات بر عهده داوران توانمند بدمینتون استان قم بود که به خوبی رقابت مدعیان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها را قضاوت کردند تا با برگزاری مسابقاتی جذاب شاهد معرفی برترین‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه این مسابقات در هر دو بخش دوبل و انفرادی برگزار شد، اظهار داشت: بازی‌های جذاب و تماشایی در این دوره را شاهد بود که از بین تیم‌های دوبل شرکت کننده، در نهایت تیم دو نقره فخیم موسوی و محمدباقر ترابی با کسب هشت امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شدند و تیم دو نفره محمدحسین ثانی و علیرضا افکانه با کسب شش امتیاز در رده دوم ایستادند.
پنجه‌باشی همچنین به برترین‌های این دوره در بخش انفرادی نیز اشاره و بیان کرد: در پایان این پیکارها در بخش انفرادی 9 مدعی در مرحله پایانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان علیرضا یزدانی با کسب 16 امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
وی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها، عنوان نایب قهرمانی با کسب 14 امتیاز به امین موسوی رسید، ضمن اینکه محسن راسفیجانی با کسب 12 امتیاز توانست مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم یادآور شد: در پایان این دوره از رقابت‌های بدمینتون انتخابی رده سنی نوجوانان قم، سجاد ترابی با کسب 10 امتیاز توانست عنوان چهارم را کسب کند، ضمن اینکه مقام پنجم به  صورت مشترک به مهدی شعبانی، محمد مهدی زاده و امیرحسین حسینی رسید که همگی امتیازی مشابه به دست آوردند.
وی بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با قضاوت خداپرست، بابایی، کریمی، دشتی، محمدی، کمالی، قاسمی زادیان و سرداوری محمدحسین حسینی زاده و سرپرست فنی مرتضی ثانی در قم به انجام رسید تا برترین‌ها معرفی شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول