اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان "شجر"؛

سایت شبکه جوان رضوی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سایت شبکه جوان رضوی با عنوان «شجر» از سوی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی در ایام میلاد رضوی به منظور ایفای نقش موثر در فضای سایبری با محوریت امام رضا(ع) افتتاح می‌شود.

سایت شبکه جوان رضوی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، در ایام دهه کرامت به منظور پوشش سراسری جشن‌ها و ویژه برنامه‌های دهه کرامت رضوی شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مهمان آستان ‌قدس رضوی هستند.
این برنامه‌های رسانه‌ای همانند سال‌های گذشته با همکاری مشترک اداره‌کل روابط عمومی آستان‌ قدس رضوی و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
برنامه‌ رسانه‌ای «یاران آفتابی» از سوی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی انجام می‌شود که در این طرح قرار است برنامه‌ریزی ویژه‌ای به منظور اشاعه فرهنگ رضوی در فضای سایبر از طریق راهبری، سامان بخشی و محتوا دهی به صورت دیتا، کار مشترک با سایت‌های پشتیبان و مدیریت شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد.
برنامه‌رسانه‌ای«چلچراغ دانایی» از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان‌ قدس رضوی اجرا می‌شود که در این طرح بسته‌های محتوایی با عنوان چلچراغ دانایی رضوی به قوای سه‌گانه، نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه، رسانه‌ها، مهمانان و هنرمندان جشنواره بین‌المللی فرهنگی - هنری امام رضا اهدا می‌شود.
همچنین طرح رسانه‌ای «آفتاب هشتم» در قالب انتشار ویژه نامه پژوهشی - کاربردی از جوار بهشت در تیراژ روزنامه‌ی قدس از سوی مؤسسه فرهنگی قدس اجرا می‌شود.
همچنین طرح «سفیر سپیده» از سوی اداره‌کل روابط عمومی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان ‌قدس رضوی در ایام میلاد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که در این طرح شبکه‌های مختلف صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات حضور دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول