اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پژوهشکده باقرالعلوم (ع) صورت گرفت؛

نمایش جلد نهم "گلشن ابرار" در سایت اندیشمندان‌

خبرگزاری فارس: مدیر گروه سایت اندیشمندان گفت: بارگذاری جلد نهم کتاب گلشن ابرار بر روی سایت اندیشمندان با موفقیت انجام شد.

نمایش جلد نهم "گلشن ابرار" در سایت اندیشمندان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم، داود مهرابی رزوه، گفت: بارگذاری زندگینامه 50 تن از علما در سایت فرهیختگان شیعی با موفقیت انجام گرفت و زندگینامه علما به صورت تفکیک شده در این سایت تخصصی به 462 تن رسید.
وی، تصریح کرد: در این دوره بارگذاری زندگینامه علمایی همچون سیدمحمد محقق‌داماد، سیدمحمد بحرالعلوم، سیدمحمد حسن مرتضوی لنگرودی، محمد رضا تنکابنی(پدر مرحوم فلسفی)، سید اسد الله شفتی اصفهانی، سیدحسن ترک‌‌کمره‌ای، ملا خلیل قزوینی و دیگر بزرگان به چشم می‌خورد.
مدیر گروه سایت اندیشمندان، افزود: همچون گذشته در حال تحقیق و بررسی هرچه بیشتر زندگینامه علما برای بارگذاری روی سایت هستیم.
مدیر گروه سایت اندیشمندان همچنین از بارگذاری تصاویر علما در آینده خبر داد.
سایت اندیشمندان یکی از پر بازدیدترین سایت‌های پژوهشکده باقرالعلوم (ع) است و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این سایت به آدرس http://sharhehaal.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام؛/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول