اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 169 مشریه خبر داد:

دستگیری عوامل ایجاد ناامنی در شهرک کاروان

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 169 مشریه استان تهران از دستگیری دو نفر از عوامل ایجاد ناامنی در شهرک کاروان خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.

دستگیری عوامل ایجاد ناامنی در شهرک کاروان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سرکلانتری ششم پلیس پایتخت، قدرت‌الله حق پرست اظهار داشت: ماموران کلانتری 169 مشریه با کسب چند مورد گزارشات مردمی، در چند روز گذشته مبنی بر اینکه تعدادی از افراد در شهرک کاروان با عربده کشی و شکستن شیشه‌های خودرو اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل می‌کنند، بلافاصله وارد عمل شدند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با اطمینان از صحت خبر ضمن کسب مجوز قضایی و شناسایی متهمان، این عوامل ایجاد ناامنی به نام‌های «اصغر و اردشیر» را طی یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر کردند. 
حق پرست افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سابقه تخریب، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و درگیری با ماموران است.
رئیس کلانتری 169 مشریه در پایان از تحویل متهمان به مراجع ذی صلاح جهت سیر مراحل قانونی پرونده شان خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول