اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی جم خبر داد:

تکمیل و تجهیز خانه‌های قرآن در جم

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی جم از تکمیل و تجهیز خانه‌های قرآن در جم خبر داد.

تکمیل و تجهیز خانه‌های قرآن در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد سلیمانی در نشست با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: حمایت از برنامه‌های فرهنگ دینی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید تلاش گسترده‌ای در این راستا انجام دهیم.
وی افزود: مردم جم دارای اعتقادات بسیار بالایی هستند و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.
بخشدار مرکزی جم از تکمیل و تجهیز خانه‌های قرآن در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان تبلیغات جم، اقدامات خوبی در تجهیز و تکمیل خانه‌های قرآنی و خانه‌های عالم صورت گرفته و این امر امیدوارکننده است.
 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم نیز به ارائه گزارشی از عملکرد تبلیغات اسلامی در ارتباط با ساخت خانه‌های عالم و خانه قرآن روستایی پرداخت.
حجت‌الاسلام سید حسین سادات افزود: حمایت مسئولان اجرایی از سازمان تبلیغات در تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه اثربخش است و می‌توانیم به ساختن جامعه‌ای سالم امیدوارتر شویم.
معاون اداره تبلیغات اسلامی جم نیز از برگزاری دوره‌های مربی‌گری قرآن در جم خبر داد و گفت: هر سال حداقل یک دوره مربی‌گری یا آموزشیاری قرآن کریم در سطح شهرستان برگزار می‌شود و امسال نیز این امر با کیفیت بالایی انجام شده است.
مهدی رحمانی افزود: برای آزمون‌های ورودی و پایانی این دوره‌ها نیاز به ممتحن مجاز است و از آن جا که هر بار مجبور بودیم به علت نبودن ممتحن مجاز در شهرستان، از مرکز استان و یا شهرستان‌های همجوار نسبت به تامین ممتحن اقدام کنیم، بر آن شدیم تا با تربیت تعدادی ممتحن این مشکل را مرتفع کرده تا در آزمون‌های دوره‌های یاد شده از وجود آنها استفاده کنیم.
وی همچنین از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه خانه قرآن تبیان روستای باریکان جم خبر داد و یادآور شد: با تلاش مدیر مسئول خانه قرآن روستای باریکان، سامانه پیام کوتاه این مرکز قرآنی راه‌اندازی شد.
معاون تبلیغات جم خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق برای زمان ثبت نام، زمان برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی، تبلیغات قرآنی و ارسال پیام‌های قرآنی به مخاطبین از مهم‌ترین اهداف این برنامه است و امیدوار هستیم که با این کار بتوانیم در هزینه کاغذ و زمان صرفه‌جویی کنیم.
رحمانی از صدور مجوز فعالیت خانه قرآن ثقلین روستای بهارستان خبر داد و افزود: به همت مدیر این خانه قرآن و با پیگیری‌های دارالقرآن تبلیغات اسلامی جم مجوز فعالیت این خانه قرآن صادر و به وی اجازه داده شد در چارچوب اساسنامه مصوب به اجرای برنامه‌های قرآنی بپردازد.
وی گفت: تعداد زیادی رحل و قرآن کریم به این خانه قرآن اهدا شده تا مقدمات لازم برای اجرای برنامه‌های قرآنی در این خانه قرآن فراهم شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول