اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی قرچک خبر داد:

2 نشان کشوری برای رزمی کاران قرچک

خبرگزاری فارس: رزمی کاران قرچک در مسابقات کشوری به دو نشان نقره و برنز دست یافتند.

2 نشان کشوری برای رزمی کاران قرچک
محمود صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از کسب دو نشان کشوری توسط رزمی‌کاران قرچک خبر داد و اظهار داشت: در پایان یک دوره مسابقه قهرمانی کشور که با حضور رزمی کارانی از استان‌های مختلف برگزار شد، نمایندگان قرچک موفق شدند در وزن‌های 35- و 39- کیلوگرم، دو مدال ارزشمند را از آن خود کنند.
رئیس اداره تربیت‌بدنی قرچک افزود: این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد و عرفان کولیوند توانست در وزن اول به نشان برنز این دوره از رقابت‌ها دست یابد.
وی ادامه داد: علی کرم ویسی نیز موفق شد در وزن 39- تنها با یک شکست روی سکوی دوم قرار شد.

* راه‌اندازی لیگ فوتسال بسیج در قرچک
صادقی همچنین از راه‌اندازی لیگ فوتسال بسیج در قرچک خبر داد و گفت: لیگ فوتسال بسیج برای نخستین بار به همت اداره تربیت بدنی قرچک برگزار می‌شود.
رئیس اداره تربیت‌بدنی قرچک افزود: اداره ورزش قرچک در نظر دارد با هدف توسعه و ترویج ورزش، افزایش روحیه نشاط و شادابی و ایجاد رقابتی سالم، لیگ فوتسال بسیج را اولین بار در سطح منطقه برگزار کند.
وی تاکید کرد: این مسابقات از شهریور ماه آغاز می‌شود و تا آذر ماه سال جاری ادامه می‌یابد و اختتامیه آن نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.
صادقی بیان داشت: تاکنون شش تیم حوزه 2 خندق، حوزه 3 حضرت سیدالشهداء (ع)، امام حسین (ع)، شهید مفتح کارخانجات، شهید باهنر دانش‌آموزی و اصناف برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود بیش از 40 تیم از پایگاه‌های بسیج قرچک در نخستین دوره از رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازند.
رئیس اداره تربیت‌بدنی قرچک در پایان تصریح کرد: این رقابت‌ها به شکل رایگان پایه‌ریزی شده و قول‌های مساعد برای اهدای کاپ و جوایز ارزشمند نیز از سوی اداره تربیت‌بدنی صادر شده است. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول