اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملکشاهی برپا شد؛

همایش دختر برتر از نگاه قرآن

خبرگزاری فارس: همایش دختر برتر از نگاه قرآن و عترت ظهر امروز در شهرستان ملکشاهی برپا شد.

همایش دختر برتر از نگاه قرآن
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این همایش با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، آن حضرت را الگو و اسوه همه مسلمانان به خصوص زنان و دختران جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: دختران جامعه از حضرت معصومه به عنوان الگوی تمام در حجاب، عفاف و پاکدامنی یاد می‌کنند.
فاطمه آلیا افزود: توانمندی و استعداد همه دختران شهرستان ملکشاهی مانند آفتاب می‌درخشد و می‌تواند در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این همایش اضافه کرد: نقش زنان و دختران این دیار در دوران دفاع مقدس بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.
آلیا تصریح کرد: بانوان در همه عرصه‌های مختلف دوشادوش مردان حضوری فعال داشته که این از افتخارات این نظام اسلامی و جوامع اسلامی است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حجاب به عنوان نماد اسلامی و فرهنگ دینی نام برد تصریح کرد: تأثیر حجاب و عفاف در پیشرفت و توسعه فرهنگی جامعه بسیار موثر است.
 وی ادامه داد: فرهنگ حجاب و عفاف که برگرفته از فرهنگ ناب اسلام است باید در بین همه مردم جامعه ترویج شود.
فرماندار ملکشاهی نیز در این همایش نقش دختران این شهرستان را در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و موثر عنوان کرد و گفت: امروز دختران و زنان این شهرستان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی موفقیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند و در راستای ترویج فرهنگ حجاب، عفاف و عصمت به عنوان نمونه در استان انتخاب شده‌اند.
عباس نصرالهی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان و استعدادهای دختران و زنان این شهرستان
می‌توان بسترهای لازم را برای حضور آنها در همه عرصه‌ها فراهم کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول