اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد:

صدور 194 هزار پرمیت مجتمع پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: ‌رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی از صدور بیش از 194 هزار پرمیت مجتمع پارس جنوبی خبر داد.

صدور 194 هزار پرمیت مجتمع پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا نجومی بعد از ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع گازی اظهار داشت: توجه به مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در مجتمع گازی و پالایشگاه‌های پارس جنوبی اهمیت زیادی دارد و تلاش زیادی برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی در این مجموعه انجام شده است.
وی افزود: مجتمع گازی پارس بیش از 43 درصد گاز مصرفی کشور را تولید می‌کند و باید با همه وجود نسبت به رعایت مسایل زیست‌محیطی اقدام کنیم تا بتوانیم بدون حادثه خاصی به تولید و تصفیه گاز بپردازیم.
‌رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی از صدور بیش از 194 هزار پرمیت مجتمع پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 45 هزار پرمیت در دوره تعمیرات اساسی امسال صادر شده است.
نجومی در ادامه گزارشی از واحد بهداشت ارائه کرد و یادآور شد: در سال گذشته اورژانس پالایشگاه‌های چهارم و پنجم مجتمع گازی راه‌اندازی شده که تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی در این منطقه دارد.
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع با اشاره به بازدید تخصصی مهندسین بهداشت عنوان داشت: در سال گذشته 437 مورد بازدید از رستوران‌ها، انبارها و سردخانه‌ها انجام شد و شاهد رعایت مسایل زیست‌محیطی در این مجتمع بوده‌ایم.
نجومی تعداد پرسنل بهداری و بهداشت در سطح پالایشگاه‌ها و کمپ‌های مسکونی مجتمع را 83 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 11 پزشک و 26 پرستار و 2 ماما و 13 دستگاه آمبولانس به صورت شبانه‌روزی به کارکنان در سطح پالایشگاه‌ها و کمپ‌های مسکونی خدمات ارائه می‌کنند.
وی ادامه داد: برای کارکرد بدون‌حادثه در مجتمع گازی پارس جنوبی از همه توانمندی و ظرفیت موجود به بهترین نحو استفاده می‌کنیم و شرایط را برای تولید حداکثری با بهترین کیفیت مهیا می‌کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول