اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

پیشرفت و تحقق 80 درصدی برنامه "تبریز 90"

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: برنامه پنج ساله توسعه تبریز تحت نام برنامه « تبریز 90 » مطابق برنامه زمان‌بندی شده در حال اجرا است و این برنامه با 80 درصد تحقق زمینه ساز تحولات بسیاری در تبریز بوده است.

پیشرفت و تحقق 80 درصدی برنامه "تبریز 90"
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: برنامه پنج ساله توسعه زیربنایی تبریز از سال 85 با پیش‌بینی و تدوین بالغ بر 300 پروژه و طرح عمرانی خدماتی و با هدف تلاش برای جبران عقب ماندگی تبریز و توسعه زیربنایی آن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در حال حاضر بالغ بر 80 درصد پروژه‌های پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده آن عملیاتی و محقق شده است.
وی در عین حال با تأکید بر این که در سال پایانی اجرای برنامه تبریز 90، شهرداری تبریز تدوین برنامه میان‌ مدت تبریز موسوم به تبریز 1405 را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بدون اتمام و نتیجه‌گیری از برنامه تبریز 90 امکان تدوین و اجرای هیچ برنامه دیگری از جمله تبریز 1405 برای شهرداری وجود ندارد و خوشبختانه پیشرفت قابل قبول برنامه تبریز 90 این امکان را فراهم کرده است تا شهرداری با اطمینان کامل از موفقیت تبریز 90، زمینه را برای تدوین و اجرای برنامه‌ای جامع‌تر فراهم کند.
وی در عین حال افزود: برنامه تبریز 1405 شهرداری تبریز نیز که با همت و تلاش متخصصان و کارشناسان شهرداری تدوین و آماده شده در حال حاضر به منظور بررسی و اعلام نظر کارشناسی و شورایی در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر است.
شهردار تبریز هدف از تدوین برنامه تبریز 1405 را تلاش برای دستیابی به افق توسعه تبریز در چشم انداز ایران 1400، ابلاغی مقام معظم رهبری برشمرد.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول