اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

افزایش 4 متری سرانه فضای سبز تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از افزایش چهار متری سرانه فضای سبز این شهر در مدت شش سال گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون سرانه فضای سبز تبریز به 12 متر افزایش یافت.

افزایش 4 متری سرانه فضای سبز تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از مرکز خرید الماس تبریز اظهار داشت: اثر بخش‌ترین اقدامات شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز طی سال‌های گذشته بوده و با اجرای این طرح‌ها شهرداری تبریز موفق شد سرانه فضای سبز تبریز را از هشت متر در سال 84 به 12 متر در حال حاضر افزایش دهد.
وی همچنین افزود: طی سال‌های اخیر شهرداری تبریز با احداث بازارچه‌ های خرید ثابت، بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار و آغاز احداث مراکز خرید مدرن و پیشرفته دیگر در نقاط مختلف شهر با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، گام‌های بلندی در راستای تکریم شهروندان و تسهیل امورات شهری آنان برداشته و این روند در سال‌های آتی نیز ادامه می‌‌یابد.
نوین ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک و با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری تبریز بتواند در ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی برای شهروندان گام‌های موثرتری بر دارد.
شهردار تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به  این‌که با اجرای موفق برنامه تبریز 90، اتفاقات و تحولات گسترده و بسیاری در حوزه عمران و مدیرت توسعه محور تبریز به وجود آمده خاطرنشان کرد: در سایه اجرای موفق برنامه تبریز 90، شهر تبریز به یکی از شهرهای در حال توسعه کشور تبدیل شده و امروز پیشرفت‌های این شهر در حوزه مدیریت شهری زبانزد تمام شهرهای ایران است.
نوین خاطر نشان کرد: اجرای سریع طرح جنگلکاری ارتفاعات عون بن علی، اجرای پارک بهشت عدن ( کوهستان)، طرح توسعه 4 برابری پارک ائل گؤلی، پارک بزرگ تبریز، توسعه پارک‌ها و بوستان‌های محلی، تملک باغات لاله و نیز اجرای طرح کاشت یک میلیون درخت و نهال در فضاهای خالی شهر از مهمترین و اثر بخش‌ترین اقدامات شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز طی سال های گذشته بوده و با اجرای این طرح ها شهرداری تبریز موفق شد سرانه فضای سبز تبریز را از 8 متر در سال 84 به 12 متر در حال حاضر افزایش دهد.
وی در ادامه سخنان خود تلاش برای افزایش نشاط در بین شهروندان را اولویت اصلی شهرداری اعلام و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شهرداری تبریز با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی خدماتی و فرهنگی در سطح شهر تبریز موجبات رضایت‌مندی شهروندان عزیز را فراهم کرده است.
شهردار تبریز  از حمایت های شهروندان در اجرای پروژه های شهر تبریز قدردانی کرد.
 
بهره‌برداری از مرکز خرید الماس شهر تبریز
به مناسبت هفته دفاع مقدس مرکز خرید الماس شهر تبریز با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مرکز خرید الماس دارای پارکینگ به وسعت 7 هزار و 500 متر مربع، با ظرفیت 250 دستگاه خودرو، دارای قسمت تجاری هفت هزار و 500 متر مربع به ارزش ریالی 500 میلیارد ریال و هزینه اجرایی 70 میلیارد ریال و نیز پروژه رمپ خیابان افلاک نما به جاده باسمنج به‌طول 160 متر و عرض 12 متر با هزینه اجرایی 500 میلیون ریال در جنب پل اتحاد ملی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام،/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول