اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هئیت امنای انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان‌شرقی:

رفع مشکلات مسکن خیران دست مدیران است

خبرگزاری فارس: عضو هئیت امنای انجمن خیران مسکن‌ساز آذربایجان‌شرقی گفت: یکسری مشکلات وجود دارد که مانع موفقیت انجمن در استان شده است که باید با دخالت مدیریت کلان استان این امر مرتفع شود.

رفع مشکلات مسکن خیران دست مدیران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد رضا اشرف‌نیا ظهر امروز در نخستین نشست  مجمع عمومی هئیت امنای انجمن خیران مسکن ساز آذربایجان‌شرقی، محمدرضا اشرف‌نیا با انتقاد از عدم همکاری برخی مدیران با انجمن گفت: با وجود پروژه مسکن مهر،عملا توجه چندانی به مقوله ساخت مسکن ارزان قیمت از طریق انجمن خیران مسکن‌ساز صورت نمی‌پذیرد و  حمایتی هم از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت نمی‌پذیرد که باید این تفکر تغییر کند.
وی افزود: یکسری مشکلات وجود دارد که مانع موفقیت انجمن در استان شده است که باید با دخالت مدیریت کلان استان این امر مرتفع شود.
اشرف‌نیا خواستار تلاش هئیت مدیره در جذب اراضی مناسب و مرغوب و رایگان از طریق مشارکت خیران شد.
حجت‌الاسلام موسی محمدی رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان آذربایجان‌شرقی
با اشاره به اینکه، باید تلاش کنیم  تا با جذب افراد خیر و نوعدوست زمین‌های رایگان در اختیار انجمن قرار گیرد، اظهار داشت: باید در کنار ساخت مسکن برای افراد نیازمند نسبت به حفظ آبرو و شخصیت اجتماعی آنها اهتمام کرد و زمین‌های مرغوب را برای امر ساخت مسکن ارزان قیمت برای افراد نیازمند انتخاب کرد.
وی با اشاره به فعال بودن پروژه ساخت مسکن ارزان قیمت در سطح استان آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر در اکثر شهرهای استان پروژه مسکن ارزان قیمت با پیشرفت 40 درصدی در حال ساخت می باشد.
محمدی افزود: سیاست و رسالت اصلی هئیت مدیره، جذب خیران و ساخت مسکن با حمایت خیران است و  در این راستا نشست‌های هم اندیشی خیران در برخی از شهرهای استان برگزار شده و برنامه انجمن جذب و شناسایی خیران بوده و بدون مشارکت خیران هرگز نمی‌توان موفق شد.
رئیس هئیت مدیره انجمن خیران مسکن ساز استان آذربایجان شرقی خواستار مشارکت بیشتر خیران و تلاش در راستای جذب خیران شد.
انتهای پیام/ص20
داود شفاعت مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان آذربایجان شرقی همچنین در این نشست با بیان برخی مشکلات موجود و حمایت‌های همیشگی اعضای هئیت امنا و همچنین مدیر عامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور، به ارائه گزارش عملکرد انجمن در طول دو سال اخیر پرداخت.
محمدرضا کیهان و اکرمی از اعضای هئیت امنای انجمن خیران مسکن ساز استان آذربایجان شرقی در ادامه این نشست نکته نظرات خود را پیرامون مسائل و مشکلات انجمن را بیان و خواستار مشارکت بیشتر خیران در ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومان در سطح استان شدند.
براساس این گزارش، با حضور مدیر عامل و بازرس انجمن خیران مسکن ساز کشور و اعضای هئیت امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان آذربایجان شرقی از عملیان ساخت پروژه 180 واحدی ارم تبریز بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام/
    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول