اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت چهار سال؛

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل انتخاب شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل به مدت چهار سال انتخاب و معرفی شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز به همین منظور و در سالن شش هزار نفری اردبیل تشکیل یافته بود، حافظعلی آقاجانی، هادی صباغی، بهروز فریور، صمد نوتاش‌ و مسعود هوشمندی برای احراز سمت ریاست هیئت فوتبال استان نامزد شده بودند.
در جریان معرفی کاندیداها و اعلام برنامه‌ها حافظعلی آقاجانی و بهروز فریور از شرکت در انتخابات هیئت فوتبال کناره‌گیری کرده و رقابت بین هادی صباغی، صمد نوتاش و مسعود هوشمندی با حضور 21 نفر از اعضا ادامه یافت.
در جریان انتخابات سرانجام صمد نوتاش با کسب 18 رأی از 21 رأی حاضر به مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تعیین و هادی صباغی با دو رأی و مسعود هوشمندی با یک رأی نتیجه انتخابات را واگذار کردند.
 
ورزش اردبیل از نبود اسپانسر می‌نالد؛
به گزارش فارس، در ادامه این مجمع سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل عمده‌ترین مشکل ورزش استان به ویژه فوتبال را نبود اسپانسر مالی اعلام کرد و اظهار داشت:‌ در حال حاضر ورزش استان از این کمبود می‌نالد و در حالی که سال‌ها است همه در تلاش برای جذب حامی مالی هستند اما این امر تحقق نیافته است.
توفیق کابلی وضعیت مثبت ورزش استان را در رده‌ها و سطوح مختلف یادآور شد و تصریح کرد: ‌اردبیل با داشتن ظرفیت‌های ممتاز ورزشی، استعداد تبدیل شدن به قطب بزرگ ورزش کشور را دارد اما متأسفانه با نبود حامیان مالی و مشوقان این امر محقق نمی‌شود.
وی به حضور فوتبالیست‌های مشهور استان در لیگ‌های برتر و تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: ‌قطعاً با این پشتوانه استعدادی اردبیل می‌تواند قطب ستاره‌خیز فوتبال کشور و جهان باشد که در این راستا نیازمند حمایت فدراسیون فوتبال و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه سخنان خود با درخواست از رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر واگذاری یک تیم فوتبال دسته یک کشوری به اردبیل خاطر نشان کرد: امیدواریم با تحقق این خواسته فوتبال استان اردبیل رمقی تازه بگیرد و زمینه مناسبی برای پرورش استعدادهای ناب ورزشی در این استان فراهم شود.
 
جشنواره مدارس فوتبال در اردبیل برگزار شد؛
به گزارش فارس، دبیر هیئت فوتبال استان اردبیل در ادامه این مراسم در سخنانی به فعالیت‌های هیئت فوتبال استان اشاره کرد و گفت:‌ اخذ چهار مجوز برگزاری کلاس فوتبال داوران برای اولین بار در استان، جوان‌گزینی داوران و پیگیری آموزش و... از جمله اقدامات ما در هیئت فوتبال استان بوده است.
مصطفی فیروزی با اشاره به دایر کردن مدرسه فوتبال استان از برگزاری 18 کلاس فوتبال در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: با حمایت فدراسیون و هیئت فوتبال انتظار داریم این کلاس‌ها به طور دائمی در استان برگزار شود.
وی برگزاری جشنواره مدارس فوتبال در اردبیل را از جمله اقدامات مؤثر در استان در راستای شکوفایی فرهنگ این ورزش یادآور شد و تصریح کرد: با برگزاری جام رمضان در اردبیل استقبال گسترده‌ای از این جام صورت گرفت و مشتاقان فوتبال همه روزه در این جام شرکت می‌کردند.
دبیر هیئت فوتبال استان اردبیل مشکل اساسی فوتبال استان اردبیل را نبود اسپانسر مالی اعلام کرد و اظهار داشت: ‌در اردبیل تنها چند باشگاه مشخص حمایت می‌شوند و مابقی تیم‌ها حتی مخارج اداره تیم خود را نیز از جیبشان پرداخت می‌کنند که این عمل مشکلات فراوانی را برای فوتبال استان فراهم آورده و سبب افت این ورزش در استان شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول